تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40432.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تایرهای جدید ناسا با الهام از زره های قرون وسطی [تماشا کنید]

علی رغم تمام قابلیت هایی که مریخ نورد کنجکاوی دارد، تایرهای آن با شرایط دشوار سطح مریخ سازگاری ندارند و حالا ناسا برای غلبه بر این چالش دست به دامان فناوری قرون وسطی شده است. ...

علی رغم تمام قابلیت هایی که مریخ نورد کنجکاوی دارد، تایرهای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آن با شرایط دشوار سطح مریخ سازگاری ندارند و حالا ناسا برای غلبه بر این چالش دست به دامان فناوری قرون وسطی شده است.

به نظر می رسد که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - متخصصان ناسا چرخ های این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مریخ نورد را برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سازگاری با شرایط مریخ پرداخت نکرده اند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چرا که تایرهای آن بر اثر برخورد با سنگ های تیز سطح این سیاره متحمل صدمات فراوانی شده است.

با توجه به این مساله متخصصان این سازمان با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - الهام از زره های قرون وسطی و استفاده از مواد سوپرالاستیک تایرهایی را توسعه داده اند که از انعطاف - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پذیری و مقاومت بسیار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بالایی برخوردار هستند.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان

گفتنی است در قرون وسطی از اصول بافت زره نجیره ای برای تولید سپرهای مقاوم در برابر ضربات شمشیر و نیزه استفاده می شد.

ناسا در ساخت این زره ها علاوه بر بافت زنجیری از آلیاژ نیکل - تیتانیوم (NiTi) نیز بهره برده که انعطاف پذیری 10 درصدی را بدون تغییر شکل فراهم می کنند.

به گفته متخصصان مرکز تحقیقاتی «گلن» ناسا استفاده از این آلیاژها به توسعه تایرهای سوپراسلاتیکی منجر می شود که تغییر شکل آنها تقریبا ناممکن است.  از طرف دیگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از این مواد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توان برای تولید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سپرهای سبک و مقاوم در برابر حرارت و خوردگی استفاده کرد.

احتمال تعبیه این تایرها در مریخ نورد بعدی چندان بالا نیست اما ممکن است در کاوشگرهای بعدی یا حتی در خودروهای معمولی هم از آنها استفاده شود چرا که به گفته این محققان علاوه بر کشش بهتر نسبت به تایرهای معمولی، پنچر هم نمی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone