🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37966.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

به روزسانی  iOS 11.3 باعث از کار افتادن برخی پنل های لمسی آیفون شده است

کمپانی اپل دو هفته قبل به روزرسانی iOS 11.3 را برای آیفون و آیپد منتشر کرد، حالا اما برخی منابع مدعی شده اند نصب این به روزرسانی در آیفون 8 باعث از کار افتادن پنل های ...

کمپانی اپل دو هفته قبل به روزرسانی iOS 11.3 را برای آیفون و آیپد منتشر کرد، حالا اما برخی منابع مدعی شده اند نصب این به روزرسانی در آیفون 8 باعث از کار افتادن پنل های لمسی می شود که خارج از نمایندگی های رسمی اپل تعویض شده اند.

«آکشای کریپالانی»، مدیر اجرایی ارشد یکی از مراکز تعمیر اپل به نام Injured - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - Gadgets در این باره می گوید:

هدف اپل جلوگیری از مراجعه کاربران به مراکز تعمیر شخص ثالث بوده اما با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - این کار آنها را به دردسر می اندازد

ظاهرا یک قطعه میکروچیپ کوچک باعث بروز این مشکل شده اما تامین کنندگان نمایشگرهای شخص ثالث با به روزرسانی این قطعه می توانند از سد آن بگذرند.

«کو ناتان»، بنیانگذار ابزار عیب یابی RepairMapr نیز عقیده دارد اپل به دنبال این است که کاربران را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - از مراجعه به مراکز خدماتی شخص ثالث منصرف کند:

این مساله تا حدودی مرا می ترساند چرا که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - به عنوان تولید کننده تمام کارت های بازی در اختیار آنها قرار دارد.

این نخستین بار نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - که چنین مساله ای رخ میدهد و سال گذشته هم نصب به روزسانی در آیفون 7 باعث از کار افتادن پنل های لمسی تعویض شده خارج از نمایندگی های اپل شده بود اما کمپانی سازنده یک هفته پس از آن با انتشار یک پچ مشکل را برطرف کرد.تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلاندر سال 2016 هم برخی کاربران آیفون مدعی شدند موبایل هایشان به خاطر خطای 503 از کار افتاده است. این خطا تنها در برخی دیوایس های تعمیر شده توسط اشخاص ثالث به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - وجود آمده و موبایل را به پاره آجری بلا استفاده تبدیل می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - کرد.

در آن زمان برخی کاربران تصمیم داشتند به این علت از اپل شکایت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - کنند و یک موسسه حقوقی نیز اعلام کرد به نیابت از کاربرانی که آیفون هایشان از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سیاهکل استان گیلان - کار افتاده، اپل را به دادگاه می کشاند.

کمپانی کوپرتینویی اما از وقوع این مشکل عذرخواهی کرده و با ارائه یک به روزرسانی مشکل پیش آمده را مرتفع کرد. حالا باید منتظر ماند و دید این شرکت درباره آیفون 8 چه رویکردی را در پیش خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone