🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37952.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک اطلاع رسانی به کاربران در مورد دسترسی کمبریج آنالیتیکا به داده ها را آغاز کرد

در پی رسوایی اخیر فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا که منجر به لو رفتن اطلاعات بیش از 87 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی شد فیسبوک وعده داد در آینده کاربرانی که اطلاعاتشان مورد سوء استفاده قرار گرفته ...

در پی رسوایی اخیر فیسبوک - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا که منجر به لو رفتن اطلاعات بیش از 87 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی شد فیسبوک وعده داد در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - آینده کاربرانی که اطلاعاتشان مورد سوء استفاده قرار گرفته را مطلع کند. از امروز ارسال اعلان ها به کاربران برای اطلاع رسانی آغاز شده است.

بر اساس اعلام فیسبوک تمامی کاربران یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - از این دو اعلان را دریافت می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - کنند: یا اطلاعاتشان در دسترس شرکت کمبریج آنالیتیکا قرار گرفته و اعلانی مرتبط با این مسئله دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - می کنند، یا اطلاعات از دسترس کمپانی یاد شده خارج بوده و به این ترتیب باز هم کاربران اعلانی در این مورد دریافت می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان
دو اعلانی که فیسبوک یکی از آنها را به تمام کاربران نمایش می دهد.

یکی از این اعلان ها در بالای فید خبری فیسبوک نمایش داده می شود. در صورتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - که اطلاعات کاربران لو رفته باشد، فیسبوک به کاربران اطلاع می دهد که وبسایت «This is Your - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - Digital Life» را مسدود کرده است.

این وبسایت در قالب یک تست شخصیت شناسی اطلاعات کاربران را به سرقت می بُرد و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - حتی اطلاعات دوستان کاربری که از این تست بهره برده بود نیز در معرض خطر قرار می گرفت. در صورتی که یکی از دوستان کاربر از طریق فیسبوک از سایت یاد شده استفاده کرده باشد، به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - کاربر در مورد این مسئله اطلاع داده می شود، با این حال اعلام نمی شود که کدام - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - یک از دوستان از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - وبسایت یاد شده استفاده کرده است.

پیامی که فیسبوک به این کاربران نشان می دهد همچنین شامل لینک اطلاعاتی است که تشریح می کند که چگونه آلوده شده اند.

فیسبوک علاوه بر کمبریج آنالیتیکا، دسترسی کمپانی های دیگری از جمله «CubeYou» که اقدام به جمع آوری اطلاعات کاربران برای اهداف علمی و تبلیغات در همکاری با دانشگاه کمبریج می کرد و نیز «AggregateIQ» را مسدود کرده. این کمپانی ها از روش های مشابه با کمبریج آنالیتیکا برای دسترسی به اطلاعات کاربران استفاده می کردند. شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گالیکش استان گلستان - اجتماعی مورد بحث همچنین نحوه جمع آوری اطلاعات کاربران را تغییر داده و قوانین بخش حریم خصوصی خود را از نو نوشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone