🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37981.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

دارا خسروشاهی برای یک روز راننده‌ اوبر شد [تماشا کنید]

از نظر «دارا خسروشاهی» مدیرعامل جدید اوبر اولین اولویت این شرکت، ایجاد تصویری دوستانه از خود در نظر عموم مردم بوده و او به دنبال این است که رابطه‌ی نه چندان مناسب اوبر با رانندگانش ...

از نظر «دارا خسروشاهی» مدیرعامل جدید اوبر اولین اولویت این شرکت، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - ایجاد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - تصویری دوستانه از خود در نظر عموم مردم بوده و او به دنبال این است که رابطه‌ی نه چندان مناسب اوبر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - با رانندگانش را بهبود بخشد. از این رو وی اخیراً پشت فرمان رفته و برای یک روز راننده اوبر شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان

از این اتفاق که قسمتی از رویداد معرفی اپلیکیشن‌ دوباره‌ طراحی شده‌ی اوبر برای رانندگانش بود، به طور مستند فیلم‌برداری - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - شد. خسروشاهی در طول - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - این روز هیجان انگیز سعی کرد تا کارمندانش را به مقصد‌های مورد نظرشان در شهر سانفرانسیکو برساند.

خسروشاهی اعتراف کرد که پیش از این در سانفرانسیکو رانندگی نکرده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - بود

مدیرعامل اوبر در ابتدای این ویدیو اعتراف کرد که پیش از این در شهر سانفرانسیکو رانندگی نکرده بود و همین امر موجب شد که به مشکلات زیادی بربخورد. او بارها - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - نتوانست مسیر خود را پیدا کرده و به موقع - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - دور بزند. او همچنین در انتخاب محل پیاده کردن مسافرین نیز دچار اشتباه شد و از آنها خواهش کرد که کمی دورتر آنها را پیاده کند.

پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - از این اوبر اعلام کرده بود که آزمایش‌های این چنینی می‌تواند به توسعه دهندگان اپلیکیشن‌هایشان کمک کند که مشکلات روزانه رانندگان را بهتر درک کرده و تجربه‌ی رانندگی مطلوب‌تری به ارمغان آورند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان

او برای رانندگانش احترام زیادی قائل است

خسروشاهی پس از یک روز راننده اوبر بودن اعلام کرد که این کار بسیار سخت تر از آنست که به چشم میاید و به همین دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - از امروز برای رانندگانش احترام زیادی قائل است. همچنین او خاطر نشان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - عنوان یک تیم، اوبر باید حس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - و حال رانندگانش را بیش از پیش درک کند.

البته با اینکه این ویدیو بیشتر مانوری تبلیغاتی به شمار می‌رود اما به هر حال تلاشی است برای نشان دادن شخصیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - جدیدی که مدیر عامل اوبر سعی دارد از خود به مردم نشان دهد. خسرو شاهی قصد دارد حداقل با مهربان نشان دادن خود، قرار دادن خود به جای رانندگان و درک مشکلات آنها، اتفاقات ناگوار پیرامون این شرکت را کم رنگ تر کرده تا کاربران آنها را فراموش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردستان استان کردستان - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone