🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37959.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پیام‌رسان آی‌گپ در انتظار تغییرات بزرگ با فیلترینگ تلگرام

رشد پیام‌رسان‌های بومی یکی از برنامه‌های اصلی دولت برای سال 97 است و در بین آنها اسامی چون سروش، گپ، ایتا، بیسفون و آی‌گپ بیشتر از بقیه به گوش می‌خورد. اپراتورهای موبایل هم وارد بازار ...

رشد پیام‌رسان‌های بومی یکی از برنامه‌های اصلی دولت برای سال 97 است و در بین آنها اسامی چون سروش، گپ، ایتا، بیسفون و آی‌گپ بیشتر از بقیه به گوش می‌خورد. اپراتورهای موبایل هم وارد بازار پیام‌رسان‌های بومی شدند و خبر می‌رسد که کنسرسیوم رسانه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - با مشارکت همراه اول و بانک پاسارگاد و چند شرکت نرم‌افزاری قصد دارند پیام‌رسان آی‌گپ را به عنوان اولین محصول خود پشتیانبی کنند.

«سعید مارکلایی» که پیش‌تر در زمینه استارتاپ‌های حوزه سلامت بیشتر فعالیت کرده، مدیر این پروژه بوده و در گفتگوی کوتاهی با باشگاه خبرنگاران جوان خبر راه‌اندازی این کنسرسیوم را داده است:

«این کنسرسیوم با هدف توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - و ایجاد زیرساخت‌های رسانه‌های اجتماعی خدمات محور، امن و بدون محدودیت راه اندازی شده است و در این راستا حمایت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - و پشتیبانی از پیام‌رسان «آی گپ» به عنوان اولین محصول این کنسرسیوم در دستور کار قرار گرفته است.»

مارکلایی راهبرد این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - کنسرسیوم را توسعه و ارائه خدمات مبتنی بر مکان در قالب رسانه اجتماعی و با هدف رفع نیازمندی‌های مردم عنوان کرده و می‌گوید:

«هم اکنون تشریفات حقوقی و اداری برای ثبت این کنسرسیوم در حال انجام است و در آینده بسیار نزدیک پس از طی این تشریفات در یک رویداد خبری تشکیل این کنسرسیوم و شرکت های مشارکت کننده در آن به رسانه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - ها و افکار عمومی اعلام خواهند شد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل
آخرین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - باری که اپراتورها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - وارد بازار مسنجر و پیام رسان شدند پروژه ساینا بود که شکست خورد

«محمد رسول کاظمی» مدیرعامل آی‌گپ در گفتگو با دیجیاتو، انتشار اطلاعات بیشتر را به زمان احتمالی فیلترینگ تلگرام موکول می‌کند چرا که به گفته وی، آغاز به کار این کنسرسیوم در صورت فیلترینگ تلگرام صورت می‌پذیرد:

«زمانی که دولتی‌ها و قدرت‌هایی چون بانک‌ها و صدا‌وسیما وارد کارزار پیام‌رسان‌های بومی شدند لازم است که ما هم بتوانیم با کمک اپراتور همراه اول و بانک پاسارگاد و چند شرکت نرم افزاری از جمله روی خط مدیا (مالک گنونی آی‌گپ) در بین مدل‌های بومی معرفی شده حرفی برای گفتن داشته باشیم. با تشکیل این کنسرسیوم مدیریت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - هم بالطبع تغییر پیدا خواهد کرد و من در سیستم جدید نخواهم بود.»

کاظمی می‌گوید که در صورت فیلتر نشدن تلگرام، آی‌گپ به روال کار فعلی خود ادامه می‌دهد و سعی می‌کند که با تشکیل زیرساخت‌هایی مناسب به سمت بین‌المللی شدن پیش برود.

ورود اپراتورها به حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - پیام‌رسان مساله جدیدی نیست و پیش‌تر همراه اول با برنامه ساینا این حوزه را طی کرده بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - البته با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - موفقیت روبرو نشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - «حمید فرهنگ»، مدیرعامل کنونی همراه اول، در سال‌های گذشته با راه‌اندازی شرکت «بهار ارتباط گستر» ساینا را در زمان محبوبیت وایبر در ایران راه‌اندازی کرد که نتوانست به موفقیت نسبی دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone