🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37964.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان موفق به ساخت الماس در مایکروویو شدند

در حال حاضر ۲۵ درصد از الماس‌ هایی که در بازار جهانی موجودند، سنگ‌هایی هستند که در مناطق جنگی و اردوگاه‌های کار اجباری استخراج شده‌اند. به همین دلیل است که اخیراً افراد بسیاری از خرید الماس‌هایی که ...

در حال حاضر ۲۵ درصد از الماس‌ هایی که در بازار جهانی موجودند، سنگ‌هایی هستند که در مناطق جنگی و اردوگاه‌های کار اجباری استخراج شده‌اند. به همین دلیل است که اخیراً افراد بسیاری از خرید الماس‌هایی که بدین شکل به دست آمده‌اند (الماس‌های خونین) صرف نظر کرده و به سراغ مدل‌های دیگر که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان - به اصطلاح الماس‌های اخلاقی نامیده‌ شده‌اند، رفته و به خرید آنها می‌پردازند. از این رو دانشمندان راه‌های جدیدی برای تولید این سنگ گران قیمت یافته‌اند که یکی از آنها ساخت الماس در مایکروویو است.

اخیراً مسائل مختلف موجب شده که بازار فروش الماس‌های مصنوعی آرام آرام پیشرفت کند چرا که این الماس‌ها ارزان‌تر هستند، به محیط زیست آسیب نمی‌زنند، توسط کودکان کار استخراج نشده و به الماس‌های طبیعی شباهت بسیار زیادی دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان

در نظر داشته باشید که این الماس‌های مصنوعی هیچ ربطی به مدل‌های ارزان و آزمایشگاهی نظیر cubic zirconia ندارند چرا که بر خلاف آنها، از ساختار فیزیکی و ترکیب شیمیایی کاملاً یکسانی با الماس‌های طبیعی بهره می‌برند.

روند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان - ساخت الماس در مایکروویو بدین شکل است که ابتدا یک قطعه‌ی کوچک از الماس که اصطلاحاً دانه‌ی کربنی نامیده می‌شود را درون یک مایکروویو قرار می‌دهند و به همراه این قطعه‌ی کوچک، مقدار زیادی گاز سنگین کربنی نظیر متان در دستگاه قرار داده می‌شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان - سپس ترکیب گاز یاد شده به سرعت گرم شده و یک توپ پلاسمایی را تشکیل می‌دهد.

درون این توپ پلاسمایی، گاز سنگین متان شکسته شده و به اتم‌های کربن کریستال شده تبدیل می‌شوند. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان - این اتم‌ها به سرعت روی قطعه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان - کوچک الماس انباشته شده و باعث رشد آن می‌شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان

تولید یک الماس مناسب به این روش ممکن است ۱۰ هفته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان - طول بکشد اما کارشناسان ادعا می‌کنند که این الماس‌های مصنوعی ساخته شده در مایکرویو به قدری به همتای طبیعیشان شباهت دارد که حتی آنها نیز برای متمایز کردنشان از یکدیگر، مجبورند از ماشین‌ها و تکنولوژی کمک بگیرند.

در حال حاضر الماس‌های مصنوعی قسمت بسیار کوچکی از بازار جهانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۸۰ میلیارد دلاری را به خود اختصاص داده‌اند. به گزارش بلومبرگ در سال ۲۰۱۴، ۳۶۰ هزار قیراط الماس مصنوعی تولید شده اما رقم استخراج الماس طبیعی ۱۴۶ میلیون قیراط است که نشان می‌دهد هنوز تولید و استخراج با هم فاصله‌ی زیادی دارند.

کارشناسان تخمین می‌زنند که با گذشت زمان و بالاتر رفتن آگاهی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر صایین قلعه استان زنجان - کاربران نسبت به منشا استخراج الماس، بازار الماس‌های مصنوعی رونق گرفته و تا سال ۲۰۳۰، تولید آنها به رقم ۲۰ میلیون قیراط برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone