🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37960.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

با صفحه بازی هوشمند مایکروسافت اسباب بازی‌ها را زنده کنید

شرکت‌های فعال در حوزه‌ی اسباب بازی همواره قصد دارند گجتی طراحی کنند تا اسباب بازی‌‌ها را زنده کرده و اشیاء موجود در دنیای واقعی را به دنیای مجازی وارد سازند اما این تجهیزات تا به ...

شرکت‌های فعال در حوزه‌ی اسباب بازی همواره قصد دارند گجتی طراحی کنند تا اسباب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران - بازی‌‌ها را زنده کرده و اشیاء موجود در دنیای واقعی را به دنیای مجازی وارد سازند اما این تجهیزات تا به حال تنها توانسته‌اند که محصولات اختصاصی و ساخته شده برای خودشان را شناسایی کنند. اکنون محققان مایکروسافت، یک صفحه بازی هوشمند به نام Project Zanzibar ساخته‌اند که ‌می‌تواند به روشی آسان تمامی اشیاء را اسکن کند. حتی اسباب بازی‌هایی که اثری از تکنولوژی در آنها به کار نرفته نیز توسط این صفحه قابل شناسایی است.

Zanzibar در واقع نمونه‌ای اولیه از یک صفحه‌ی حسگر بوده که به وسیله‌ی مرکز تحقیقات مایکروسافت و دانشگاه کمبریج آمریکا ساخته شده است. محققان پروژه‌ی یاد شده توانسته‌اند در تولید این گجت، قابلیت‌ حسگر خازنی برای دنبال کردن حرکت انگشتان را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران - با تکنولوژی NFC ترکیب کرده تا بدین شکل تشخیص اشیاء و دنبال کردن آنها را ممکن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران - سازند.

تکنولوژی به کار گرفته شده در این وسیله، قابلیت‌ها و انعطاف پذیری  منحصر به فردی دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران - تنها کافیست که این صفحه بازی هوشمند را روی میز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران - پهن کرده، آن را به یک تبلت وصل نموده و سپس زیر تمام اشیاء مورد نظر خود برچسب‌های NFC متصل کنید. بعد از فراهم شدن همه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران - این مقدمات، این صفحه بازی هوشمند قادر است که تمامی اشیاء برچسب خورده را بیابد، حتی اگر روی هم قرار گرفته باشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران

با استفاده از صفحه بازی هوشمند Zanzibar می‌توان اسباب بازی‌ها را زنده کرد، تجربه‌ متفاوتی از بازی‌های تعاملی رایانه‌ای به ارمغان آورد یا با استفاده از قابلیت‌های واقعیت افزوده‌اش، داستان‌ها و محیط ‌های منحصر به فردی خلق نمود. استفاده از این گجت تنها به بازی و سرگرمی محدود نمی‌شود بلکه می‌توان از قابلیت های ویژه‌ی آن برای یادگیری شکل‌ها، لغات و برنامه نویسی ساده استفاده نمود.

البته هنوز صفحه بازی هوشمند Zanzibar راه بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران - زیادی تا تولید انبوه دارد اما در صورت عرضه به بازار می‌توان از این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کلاردشت استان مازندران - گجت برای طراحی و بازسازی ماکت‌های واقعی در فضای مجازی استفاده نمود. این مسئله موجب می‌شود که معماران، مهندسین عمران و طراحان منازل به جمع خریداران این محصول اضافه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone