🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37971.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

میزو هم به استفاده کنندگان از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اضافه می‌شود؟

اخیراً پتنتی از میزو درباره‌ی استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر فاش شده و به نوعی مشخص گشته که تولید کننده‌ی چینی قصد دارد از این ویژگی در موبایل بعدی خود استفاده کند. این روزها ...

اخیراً پتنتی از میزو درباره‌ی استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر فاش شده و به نوعی مشخص گشته که تولید کننده‌ی چینی قصد دارد از این ویژگی در موبایل بعدی خود استفاده کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان

این روزها استفاده از حسگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - اثر انگشت زیر نمایشگر به گرایش اصلی تولیدکنندگان چینی در سال ۲۰۱۸ میلادی تبدیل شده اما هنوز گجتی قابل توجه با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - قابلیت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - مطلوب به بازار نیامده تا دوستداران آخرین تکنولوژی موجود را به خریدنش ترغیب - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - کند.

با توجه به اینکه هر روز شایعه‌ های جدیدی درباره‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - پیاده‌ سازی این ویژگی یعنی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در موبایل‌های مختلف می‌شنویم، به نظر می‌رسد بالاخره روزی خواهد رسید که یک تولید کننده اصلی، موبایل هوشمند پیشرفته‌ای با حسگر اثر انگشت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - زیر نمایشگر تولید کرده و آن را به بازار عرضه کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان

در این میان اداره مالکیت فکری چین فاش کرده میزو نیز پتنتی پیرامون استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر ثبت کرده که این ادعا بلافاصله توسط سخنگو شرکت یاد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - تایید شد. بدین ترتیب تولید کننده‌ی چینی قصد دارد ویژگی اشاره شده را به کلید Super mBack تعبیه شده روی نمایشگر‌‌هایش اضافه کرده و آن را انعطاف پذیرتر از قبل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - کند. بنابراین کلید مذکور علاوه بر ویژگی تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - ژست حرکتی، قادر خواهد بود به عنوان حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز عمل کند.

البته از آنجایی که پیش‌تر عکس‌هایی واقعی از سه گوشی کمپانی یادشده یعنی میزو 15 لو رفته‌اند، مشخص شده که این ویژگی قرار نیست در هیچکدام از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - این سه تلفن هوشمند به کار گرفته شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان

چندی پیش وبسایت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - آژانس رگلاتوری چین TENAA مشخصات زیادی از این سه گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - منتشر نمود و مشخص شد که در پیشرفته‌ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - موبایل سری میزو 15 قرار است یک نمایشگر ۵.۹۵ اینچی امولد تعبیه شود که کلید هوم فیزیکی استاندارد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - زیر آن قرار داده شده است.

لازم به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - ذکر است که حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر برای اولین توسط کمپانی ویوو استفاده شد و این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - شرکت چینی موفق شده اولین تلفن هوشمند برخوردار از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کردکوی استان گلستان - را بسازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلاور نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ تعمیرگاه شما آیا طرفای عباس آباد کردکوی هم خدمات داره
پاسخ: بله در عباس آباد شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر بهمرد نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خدمات شرکت تعمیرچی، بسیار عالی و حرفه‌ای بوده است. تعمیر اجاق گاز و فر آریستون XC 902 3GH DC در منزل من در شهر کردکوی انجام شده و نتیجه آن، بهتر از حد تصورم بود. از کیفیت خدمات این شرکت به شدت راضی هستم و به دوستانم همیشه این شرکت را توصیه می‌کنم. ممنون از تلاش و کسب علم و تجربه تیم تعمیرچی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone