🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37956.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تلگرام از جعلی بودن کمپانی ارز مجازی ثبت شده به نام دورف خبر داد

هنوز مدت زیادی از پیش فروش ارز مجازی تلگرام نگذشته که افرادی با هدف سودجویی از این ماجرا شروع به کلاهبرداری از کاربران کرده اند و در نخستین موارد از این دست فردی ناشناس در ...

هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران - مدت زیادی از پیش فروش ارز مجازی تلگرام نگذشته که افرادی با هدف سودجویی از این ماجرا شروع به کلاهبرداری از کاربران کرده اند و در نخستین موارد از این دست فردی ناشناس در بریتانیا شرکتی جعلی به نام Telegram Open Network Limited را تاسیس کرده که به ظاهر با پروژه ارز مجازی تلگرام ارتباط دارد.

این فرد در اسناد کمپانی جعلی «پاول دورف»، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران - بنیانگذار تلگرام را به عنوان تنها سهامدار، مدیر و منشی آن معرفی کرده و در بخش دیگری از آن مدعی برخورداری از سرمایه پرداختی 800 میلیون پوندی شده است.

ثبت شرکت ها در مرکز Companies House بریتانیا روال بسیار ساده ای دارد و با پرداخت تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران - 12 پوند و بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط متقاضی صورت می گیرد. تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندرانمدت کوتاهی پس از انتشار خبر ثبت چنین شرکتی در بریتانیا مسئولان تلگرام در توییتر به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران - آن واکنش نشان دادند:

دورف چنین شرکتی را ثبت نکرده و این مساله بیشتر شبیه یک شوخی یا کلاهبرداری به نظر می رسد.

اکانت توییتر تلگرام به مواردی در سند ثبت شده اشاره کرد که جعلی بودن این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران - را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران - به اثبات می رساند. برای مثال در اسناد ثبت شده از پاول دورف به عنوان شهروند بریتانیا نام برده شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران - در حالی که چنین چیزی حقیقت ندارد و او شهروند جزیره ای در دریایی کارائیب و از مستعمرات سابق بریتانیا به نام «سنت کیتس و نویس» است که از کشورهای مشترک‌المنافع به شمار می رود.

علاوه بر این ادعای برخوردار بودن از سرمایه 800 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران - میلیون پوندی و ثبت آن در بریتانیا بسیار عجیب به نظر می رسد چرا که بر اساس قوانین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران - این کشور چنین مبلغ هنگفتی مشمول مالیاتی سنگین خواهد شد.

با این حال هنوز Companies House بریتانیا در رابطه با جعلی بودن شرکت Telegram Open Network Limited واکنش خاصی نشان نداده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر قائمشهر استان مازندران - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone