🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37950.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سونی دوربین فیلم برداری جدید با امکان ضبط فیلم های 4K و HDR معرفی کرد

مدت ها است رزولوشن 4K برای بسیاری از تماشاگران ویدیوهای آنلاین و نیز دیسک های بلو رِی اهمیت بالایی پیدا کرده. اخیراً HDR نیز برای تماشای فیلم ها و سریال ها به همان اندازه مهم شده. ...

مدت ها است رزولوشن 4K برای بسیاری از تماشاگران ویدیوهای آنلاین و نیز دیسک های بلو رِی اهمیت بالایی پیدا کرده. اخیراً HDR نیز برای تماشای فیلم ها و سریال ها به همان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - اندازه مهم شده. به نظر می رسد دلیل این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - مسئله به علاقه کاربران برای مشاهده فیلم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - ها با همان کیفیتی که مد نظر تولید کنندگان است باز گردد. سونی به تازگی دوربین فیلم برداری پیشرفته ای را معرفی کرده که امکان ضبط ویدیوها با کیفیت 4K و استاندارد HDR را فراهم می کند.

4K اشاره به رزولوشن تصویر دارد. در حالی که HDR استانداردی است که به موجب آن ویدیوها با کنتراست بهتری به نمایش در می آیند. به عبارت دیگر تفاوت بین روشن ترین و تاریک ترین بخش های تصویر افزایش می یابد که در نتیجه آن کیفیت کلی تصویر بالاتر به نظر می رسد.

دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - جدید سونی با مدل FS5 II در مسابقات 2018 لیگ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - حرفه‌ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا (NBA) رونمایی شده و می تواند با کیفیت 4K و HDR و به صورت خام (RAW) روی ضبط کننده جانبی فیلم برداری نماید. به لطف این قابلیت کاربران می توانند پس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - از ضبط ویدیو بسیاری از گزینه های تنظیماتی که در هنگام فیلم برداری در دسترس هستند را به دلخواه خود تغییر دهند.

این دوربین می تواند ویدیوهای HDR ضبط شده را به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - همزمان برای پخش زنده نیز ارسال کند و در عین حال می تواند همین ویدیوها را برای ویرایش های مورد نیاز پس از تولید نیز ضبط نماید.

FS5 II قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با 60 فریم در ثانیه را دارد و می تواند برای مدت 4 ثانیه ویدیوهای فوق آهسته با همین کیفیت و نرخ 120 فریم در ثانیه را ضبط نماید. البته قابلیت ضبط ویدیوهای فوق آهسته 8 ثانیه ای با کیفیت 1080P و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - 240 فریم در ثانیه نیز امکان پذیر است. FS5 II همچنین امکان ضبط ویدیوهای 8 بیتی با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم در ثانیه را فراهم می کند.

دوربین مورد بحث همچنین به قابلیت هایی برای بهبود رنگ های ضبط شده از پوست افراد مجهز شده. حسگر آن 35 میلی متری است و با لنزهای E-Mount سازگار است. به این ترتیب می توان از لنزهای سازگار ساخته - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - شده توسط سونی و سایر تولید کنندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - بهره برد.

سونی قیمت 4 هزار و 750 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - دلاری را برای دوربین یاد شده در نظر گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تایباد استان خراسان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone