🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37975.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

۵ گوشی برتر از نگاه Consumer Reports که ساخت سامسونگ و اپل نیستند

اخیراً موسسه‌ Consumer Reports لیستی از ۵ تلفن هوشمند برتری که توسط سامسونگ و اپل ساخته نشده‌اند را منتشر کرده تا به خریداران، گزینه‌هایی را غیر از محصولات این دو شرکت تولید کننده‌ی اصلی معرفی کند. ...

اخیراً موسسه‌ Consumer Reports لیستی از ۵ تلفن هوشمند برتری که توسط سامسونگ و اپل ساخته نشده‌اند را منتشر کرده تا به خریداران، گزینه‌هایی را غیر از محصولات این دو شرکت تولید کننده‌ی اصلی معرفی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی

به گزارش موسسه یاد شده، این موبایل‌ها تنها بر اساس ویژگی‌های منحصر به فردشان از دیگر مدل‌های موجود جدا شده و موفق شدند در لیست ۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - گوشی برتر قرار بگیرند چرا که آنها از لحاظ امکانات، عملکرد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - و عمر باتری بسیار به هم نزدیک بوده‌اند. این لیست به کاربرانی که علاقه دارند بدون پرداخت هزینه‌های گزاف بهترین گوشی هوشمند را خریداری کنند، کمک شایانی می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی

بهترین رتبه‌ها در این لیست بدون هیچ تردیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - از آن هوای میت 10 و 10 پرو است. این دو - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - موبایل با اینکه شباهت بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - زیادی به هم دارند اما قیمتشان با هم متفاوت است چرا که هوای میت 10، ۶۹۹ دلار قیمت داشته اما هوای میت 10 پرو به نرخ ۸۳۰ دلار عرضه می‌شود.

از معدود تفاوت‌های مدل‌های یاد شده این است که میت 10 نمایشگر ۵.۹ اینچی داشته و میت 10 پرو به نمایشگر ۶ اینچی مجهز شده. با اینکه هوای میت 10 و 10 پرو هر دو از چیپست کایرین ۹۷۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره می برند اما میت 10 تنها با ۴ گیابایت رم عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - می شود در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - که میت 10 پرو دو - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - مدل ۴ و ۶ گیگابایتی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - دارد. شاید به همین دلیل است که میت 10 پرو مقام اول را در میان ۵ گوشی برتر کسب کرده‌ و میت 10 آن را دنبال می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی

دو موبایل از کمپانی ال جی نیز در مقام سوم و چهارم قرار دارند که آنها به ترتیب جی 6 و وی 30 هستند. با اینکه این دو مدل شباهت‌های زیادی با هم دارند، گوشی جی 6 در رتبه‌ی دوم قرار گرفته و از وی ۳۰ یک رتبه بالاتر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - است چرا که از عمر باتری ۲۵ ساعته‌ برخوردار است. در حالی که باتری وی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - ۳۰ تنها ۲۱ ساعت دوام دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی

آخرین رتبه میان ۵ گوشی برتر از آن اچ تی سی U11 است که یک گوشی بزرگ و بادوام به حساب می‌آید. دوربین اصلی ۱۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - مگا پیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و بهره مندی از استاندارد دوام IP67 از ویژگی‌های مثبتش به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone