🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37980.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چه انتظاراتی می توان از کنفرانس گوگل I/O سال ۲۰۱۸ داشت؟

گوگل هر ساله رویدادهای متعددی برگزار می کند که کنفرانس گوگل I/O با اختلاف فراوان، مهم ترین آنها به شمار می رود. بر خلاف سال‌های‌ گذشته، کنفرانس توسعه دهندگان گوگل امسال قرار است در تاریخ ۱۹ ...

گوگل هر ساله رویدادهای متعددی برگزار می کند که کنفرانس گوگل I/O با اختلاف - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان - فراوان، مهم ترین آنها به شمار می رود. بر خلاف سال‌های‌ گذشته، کنفرانس توسعه دهندگان گوگل امسال قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان - است در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ماه امسال در آمفی تئاتر شورلاین در مانتین ویو برگزار گردد و این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان - کمپانی اعلام نموده که میتوانیم چه انتظاراتی از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان - این مراسم داشته باشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان

به نظر میرسد طی سخنرانی‌های این کنفرانس، مباحثی همچون اندروید تی وی، سیستم عامل Wear OS مخصوص پوشیدنی‌ها و اپلیکشین گوگل فوتوز مطرح شده و دامنه‌ی اینترنتی .app نیز معرفی گردد.

توسعه دهندگان شرکت کننده در این کنفرانس فرصت خواهند داشت که به آخرین تکنولوژی‌‌های گوگل نگاهی نزدیک بیاندازند تا بهترین راه استفاده از آنها را در پیش بگیرند. در ادامه آنچه از کنفرانس گوگل I/O امسال انتظار می رود را از نظر خواهید گذراند.

اندروید تی وی (ساعت ۲:۳۰ بامداد ۱۹ اردیبهشت)

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان

بر اساس گزارشات به دست آمده، یکی از مدیران ارشد گوگل، درباره‌ی آخرین پیشرفت‌های سیستم عامل، ویژگی‌های جدید ایجاد شده برای توسعه دهندگان، تکامل احتمالی پلتفرم اندروید تی وی و چگونگی حاصل شدن آن صحبت خواهد کرد.

راه اندازی نام دامنه اینترنتی جدید (ساعت ۳:۳۰ بامداد ۱۹ اردیبهشت)

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان

به گفته‌ی گوگل دامنه اینترنتی app. اولین دامنه‌ی سطح‌بالا‌ی (TLD) باز و امن تحت وب است که برای اپلیکیشن‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان - موبایل و توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است. این دامنه اینترنتی قرار است ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز به کار کند و بن مک والین به همراه آدرین پورتر در‌باره‌ی آن صحبت خواهند کرد. این دو نفر طی سخنرانیشان به مباحثی همچون توضیح موارد استفاده از این دامنه، مکانیزم HSTS یا امنیت انتقال سختگیرانه HTTP، بهترین راهکارها برای توسعه‌ی وب‌سایت‌های ایمن و فواید منحصر به فرد این دامنه‌ی اینترنتی خواهند پرداخت.

سیستم عامل Wear OS (ساعت ۱۰ شب ۲۰ اردیبهشت)

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان

این مراسم به طور کلی به آخرین دستاورد‌های گوگل در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان - زمینه توسعه‌ی سیستم عامل پوشیدنی‌های هوشمندش Wear OS (که قبلا Android Wear نام داشت) اختصاص دارد. به ادعای برگزار کنندگان، حاضرین با شرکت در این سخنرانی خواهند توانست قابلیت‌های جدید اضافه شده به این سیستم را مشاهده کرده و بهترین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان - روش برای توسعه‌ی اپلیکشین‌های مفید بر بستر Wear OS را یاد بگیرند.

اپلیکیشن گوگل فوتوز (ساعت ۱۰ شب ۲۰ اردیبهشت)

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان

همانطور که پیش از این ساکنین مانتین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان - ویو اعلام کرده بودند، اپلیکیشن گوگل فوتوز اکنون در شرایطی باور نکردنی به سر می‌برد و موفق شده در سالهای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستارا استان گیلان - اخیر شمار کاربران ماهانه‌اش را به ۵۰۰ میلیون نفر برساند. از این رو کمپانی گوگل اعلام کرده که این سخنرانی به معرفی چند آپدیت هیجان انگیز اختصاص دارد اما هنوز مشخص نیست که این به روز رسانی‌ها دقیقاً در چه زمینه‌ای خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone