🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37951.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران: بازار کالاهای کامپیوتری یخ زده است

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی تعرفه‌های واردات لپ‌تاپ، نوسانات اخیر نرخ ارز را باعث خنثی شدن این کاهش تعرفه و درنهایت ارزان نشدن لپ‌تاپ ارزیابی کرده و خبر ...

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی تعرفه‌های واردات لپ‌تاپ، نوسانات اخیر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - نرخ ارز را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - باعث خنثی شدن این کاهش تعرفه و درنهایت ارزان نشدن لپ‌تاپ ارزیابی کرده و خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - از کسادی کل این بازار در ایام قبل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - و بعد نوروز می‌دهد.

«مهدی میرمهدی» رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در گفتگو با دیجیاتو از ضربه بزرگ تحولات دلار به بازار کالاهای کامپیوتری می‌گوید و معتقد است که این بازار نسبت به بازار موبایل هم بیشتر صدمه دیده است:

«متاسفانه همکاران و فعالین صنف ما کالاهایی را با اعتبار خود خرید کرده‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - و حالا که زمان موعد پرداختی‌شان است نمی‌دانند باید چه کنند. آنها اجناس را به دلار از تامین‌کننده برمی‌دارند و به اعتبار خودشان قرار می‌شود که مثلا یک ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - بعد همان هزینه اصلی را به دلار پرداخت کنند، خریدی که با فکر دلار 4200 تومنی صورت گرفته و با آن نرخ فروش رفته ولی الان باید با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - دلار 6 هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - تومانی بازپس داده شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران

میرمهدی اشاره می‌کند که بسیاری از کالاها به ویژه در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - زمره لپ‌تاپ دیگر فروش آنچنانی ندارد و از مغازه‌دارانی می‌گوید که در روز یک فاکتور فروش صادر می‌کنند و نه بیشتر. او این مسائل را ورشکستگی اهالی این صنف می‌داند و خبر می‌دهد که بسیاری از فعالان متضرر شده‌اند:

«بازار حتی قبل از عید سرد بود چرا که لپ‌تاپ امروزه تبدیل به یک کالای لوکس شده و دیگر وجهه کالای دانشجویی را ندارد. فروشندگان ما دچار کمبود نقدینگی شده‌اند و کالاهایشان در انبار به صورت دپو در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - آمده چرا که هیچ مصرف‌کننده‌ای وجود ندارد. امکان مرجوعیت بسیاری از این کالاها نیز وجود ندارد و از همین رو بازار یخ زده است.»

به گفته میرمهدی خرید و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - فروش در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - بازار صنف رایانه مانند بازار موبایل قفل نشده ولی متاسفانه مشتری برای کالاها وجود ندارد تا فروشندگان اجناسشان را ولو با ضرر بفروشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران این موضوع را که برخی مردم می‌گویند مگر اجناس با دلار جدید خریده شده که با قیمت جدید فروخته می‌شود را یک اشتباه محاسباتی ناشی از ناآگاهی خریداران و مصرف‌کنندگان می‌داند و آن را این‌گونه تشریح می‌کند:

«اگر 10هزار هارد صد دلاری از تامین‌کننده گرفته شده باشد، چیزی این وسط از سمت واردکنندگان به صورت نقد به تامین‌کننده داده نمی‌شود بلکه آنها با اعتبار و چک به دلار خرید می‌کنند و الان باید کالایی را که با دلار 4200 خریده‌اند با نرخ فعلی تسویه نمایند.»تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران

وی با اشاره به بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - بسیار کم رونق شب عید برای فروشندگان لپ‌تاپ و رایانه، اظهار کرد:

«مشتریان عمده سیستم‌های رایانه‌ای شرکت‌ها و ادارات دولتی و خصوصی هستند که حالا افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - هزینه‌های پرسنلی آن‌ها و یا شاید کاهش اعتباراتشان باعث شده تا میزان خرید آن‌ها از بازار تجهیزات - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - رایانه‌ای نیز کاهش پیدا کند و خرید آن‌ها صرفا محدود به خرید لوازم بسیار ضروری شده است.»

بازار دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابل استان مازندران - کماکان در نوسان به سر می‌برد و قرار است دولت با سیاست‌های جدید خود وارد عمل شده تا بتواند به آن سروسامانی داده و نرخ ارز را به نرخ ثابتی تبدیل کند، امری که زمان نشان می‌دهد چقدر موفقیت آمیز خواهد بود و آیا شاهد بازگشت رونق به بازارهای سرد کالاهای دیجیتال من‌جمله موبایل و اجناس کامپیوتری خواهیم بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone