🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37977.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای منتسب به موبایل اکسپریا A از تعبیه اسپیکرهای استریو در آن خبر می دهند

کمپانی سونی تا کنون سری های مختلفی از خانواده اکسپریا را معرفی کرده و حالا خبرهایی از اضافه شدن عضو جدیدی به آن منتشر شده است. کانال یوتیوبی Science and Knowledge به تازگی رندری منتسب ...

کمپانی سونی تا کنون سری های مختلفی از خانواده اکسپریا را معرفی کرده و حالا خبرهایی از اضافه شدن عضو جدیدی به آن منتشر شده است.

کانال یوتیوبی Science and Knowledge به تازگی رندری منتسب به موبایل اکسپریا A را منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - که ظاهر آن ترکیبی از زبان طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - جدید Ambient Flow و سبک قدیمی OmniBalance (در این روش توازن و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - تقارن در تمامی جوانب محصولات مورد تاکید قرار می گیرد) به نظر می رسد.

این اسمارت فون از طراحی چهارگوش و در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - عین حال حاشیه های نسبتا باریک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - بهره می برد. لوگوی سونی در گوشه بالای سمت راست و دوربین سلفی در سمت دیگر آن خودنمایی می کنند. در لبه بالایی نیز جک 3.5 میلیمتری نصب شده که صدای با کیفیت بالا (High-Resolution) را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - تولید می کند و این در حالی است که مسئولان این کمپانی قبلا با تاکید بر حرکت به سمت طراحی هدفون های وایرلس این قابلیت را در اکسپریا XZ2 حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده بودند.

حاشیه بالایی اکسپریا A از قسمت پایینی آن عریض تر است و در هر دوی آنها اسپیکرهایی تعبیه شده اند که با ظرافت خاصی طراحی شده و به ایجاد صدای استریو کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - می کنند.

تمام کلیدهای فیزیکی از جمله کلید ویژه عکسبرداری در لبه سمت راست تعبیه شده اند. در پنل پشتی اکسپریا A دوربین دوگانه و لوگوی اکسپریا به چشم می خورد.

از آنجایی که این رندرها تنها طراحی مفهومی هستند هنوز اطلاعات خاصی درباره مشخصات و دیگر قابلیت های این اسمارت فون منتشر نشده است. اگرچه کمپانی ژاپنی ممکن است در آینده از اکسپریا A رونمایی کند اما تطابق طراحی آن با این رندها تا حدودی جای تردید دارد چرا که سونی به تازگی با هدف پوشاندن جامه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - ای نو به محصولات خود، زبان طراحی قدیمی خود را کنار گذاشته و مشخص نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - چرا باید در این زمینه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر اصفهان استان اصفهان - عقب گرد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتری نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
یک سوالی دارم تعمیرچی طرفای زینبیه اصفهان سرویس میده؟
پاسخ: بله در زینبیه شهر اصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone