🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37962.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

میزان دانلود اپلیکیشن در ابتدای ۲۰۱۸ از مرز ۲۷ میلیارد عبور کرد

بر اساس آخرین گزارشات بدست آمده از وبسایت اَپ آنی، رقم دانلود اپلیکیشن موبایل‌ها در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی شکسته شده چرا که در سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۸ ، ۲۷.۵ میلیارد اپلیکیشن ...

بر اساس آخرین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - گزارشات بدست آمده از وبسایت اَپ آنی، رقم دانلود اپلیکیشن موبایل‌ها در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی شکسته شده چرا که در سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۸ ، ۲۷.۵ میلیارد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - اپلیکیشن به وسیله‌ی موبایل‌های اندرویدی و آیفون‌ها دانلود شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان

میزان کلی اپلیکیشن دانلود شده از اپ استور اپل و پلی استور گوگل نسبت به رقم مشابه در سال قبلی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - ۱۰ درصد پیشرفت داشته و به ۲۷.۵ میلیون دانلود رسیده است. کاربران موبایل‌های هوشمند نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل،۲۲ درصد مبلغ بیشتری را خرج خرید اپ‌هایشان کرده‌اند، به طوری که این رقم به ۱۸.۴ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش سایت اَپ آنی طی سه ماهه اول سال میلادی جاری، میزان دانلود اپ از پلی استور ۱۹.۲ میلیارد دانلود بوده اما همین میزان در اپ استور تنها به ۸.۲ میلیارد دانلود رسیده است. این ارقام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - بدین معناست که صاحبان موبایل‌های اندرویدی نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - کاربران iOS  به میزان ۱۳۵ درصد اپ‌های بیشتری دانلود کرده‌اند. اپل دائما در حال کم کردن این فاصله‌ با رقیب همیشگی بوده و این بار نیز موفق شده در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸، این اختلاف را تا ۱۰ درصد کمتر کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان

علیرغم فاصله‌ی زیاد این دو پلتفرم در میزان دانلود، اپ استور از لحاظ مالی اوضاع بهتری دارد و  نسبت به پلی استور ۸۵ درصد سود بیشتری در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ کسب کرده است.

گوگل در این سه ماه نسبت به سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷، موفق شده سود خود را از فروش اپلیکیشن‌ها به میزان ۲۵ افزایش دهد. به همین علت توانسته خلا سوددهی میان گوگل پلی و اپ استور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - را، ۱۰ درصد کم کند و خود را به رقیب نزدیک کند. البته در نظر داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - باشید که اپل هم در همین مدت روند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - رو به رشدی برای سوددهی اپ استور تجربه کرده و موفق شده این میزان را نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دهد. این مسئله موجب شده که رقم سوددهی فروشگاه‌های نرم افزار اپل و گوگل روز به روز به هم نزدیکتر شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان

کاربران تلفن‌های هوشمند به طور متوسط روزانه سه ساعت از اپلیکیشن‌های موبایلشان استفاده کرده و معمولاً - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - ماهانه ۴۰ اپ مختلف را به کار می‌بندند. این ۴۰ اپ از گستره‌ بسیار متنوعی از اپلیکیشن‌های موجود انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - می‌شوند چرا که تا پایان ماه مارس (دهم فروردین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کامیاران استان کردستان - ماه) جمعاً ۶.۲ میلیون اپلیکیشن متفاوت در  اپ استور و گوگل برای دانلود وجود داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر الچین نوشته شده درتاریخ 1402/04/04
یه سوال داشتم روستای زرین جوب کامیاران اجاق گاز و فر آلیش PSS51 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در روستای زرین جوب شهر کامیاران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone