🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37993.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

دیدار ولیعهد عربستان با تیم کوک و سرگئی برین در ادامه‌ بازدید از سیلیکون ولی

در هفته‌ی اخیر، ولیعهد عربستان ، «محمد بن سلمان آل سعود» به آمریکا سفر کرد و در سلیکون ولی گردش نمود تا در این سفر چند روزه موفق شود با افراد بزرگی در صنعت تکنولوژی ...

در هفته‌ی اخیر، ولیعهد عربستان ، «محمد بن سلمان آل سعود» به آمریکا سفر کرد و در سلیکون ولی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران - گردش نمود تا در این سفر چند روزه موفق شود با افراد بزرگی در صنعت تکنولوژی ملاقات کند. طی روز گذشته، «تیم کوک» مدیرعامل اپل، «سرگئی برین» یکی از بیانگذاران الفابت و «ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل نیز به لیست - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران - ملاقات‌کنندگان ولیعهد عربستان در سیلیکون ولی اضافه شدند.

به گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران - سفارت عربستان صعودی در آمریکا، این سفر در واقع مقدمه‌ای برای امضای قرداد‌های احتمالی همکاری‌ میان شرکت‌های تکنولوژی آمریکا و عربستان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران - سعودی خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران

بن سلمان همچنین با «رونی ابویتتز» مدیرعامل کمپانی Magic Leap ملاقات کرده و دمویی از هدست واقعیت مجازی این شرکت را تجربه نمود. همچنین وی با حضور در مقرر اصلی اپل به ملاقات «تیم کوک» مدیرعامل این کمپانی رفت و درباره‌‌ی امکان همکاری مشترک در زمینه‌های مختلفی نظیر تکنولوژی، آموزش، تمرین و تحقیق با وی صحبت کرد.

گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران - شده که پیش از این شاهزاده سعودی حین بازدید از مقر گوگل در مورد تأسیس مرکز آموزش تحقیق و توسعه برای جوانان سعودی و نیز همکاری در زمینه امنیت سایبری مذاکره کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران

در ملاقات با مدیران گوگل، بن سلمان همچنین قراردادی در زمینه محاسبات ابری با این شرکت منعقد کرد که البته مبلغ آن هنوز اعلام نشده است. گوگل رسماً این ملاقات را تأیید کرده ولی بیش از این در مورد مذاکرات اظهارنظری به مخاطبان ارائه نداده است.

تور اختصاصی آمریکا‌ی ولیعهد عربستان که از اواخر اسفندماه شروع شده و اکنون به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، در واقع تلاشی در راستای بهتر کردن روابط این کشور سلطنتی با آمریکا است. پیش از این بن سلمان بارها از تلاش خود برای گسترش صنعت تکنولوژی در کشورش سخن گفته و تغییرات اجتماعی اساسی زیادی نظیر رفع ممنوعیت رانندگی زنان و پخش فیلم سینمایی پس از ۳۵ سال ممنوعیت در این کشور را پایه‌گذاری کرده است. بازدید وی از سیلیکون ولی و انعقاد قرارداد‌های همکاری بی‌شمار با بزرگترین کمپانی‌های تکنولوژی دنیا، از آینده‌ی خوش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران - این کشور در زمینه فناوری خبر می‌دهد.

- تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شهسوار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone