🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37992.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بعد از «سروش» نوبت به «بله» رسید؛ دو پیام‌رسان ایرانی از اپ استور اپل حذف شدند

در حالی که این روزها زمزمه ها پیرامون جایگزین های تلگرام بالا گرفته و تبلیغات انبوهی را برای پیام رسان های ایرانی شاهد هستیم، دقایقی پیش کمپانی اپل در ادامه حذف اپ های ایرانی از ...

در حالی که این روزها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - زمزمه ها پیرامون جایگزین های تلگرام بالا گرفته و تبلیغات انبوهی را برای پیام رسان های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - ایرانی شاهد هستیم، دقایقی پیش کمپانی اپل در ادامه حذف اپ های ایرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - از اپ استور، دو اپلیکیشن پیام رسان «سروش» و «بله» را از فهرست اپ های فروشگاه خود پاک کرد.

اپل همانند گذشته، دلیل این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - کار را «تحریم شرکت های ایرانی از سوی آمریکا» عنوان کرده است. بنابراین کاربران آی دیوایس ها در صورت تمایل به دانلود این دو پیام رسان، حالا می بایست به فروشگاه های شخص ثالث iOS یا وبسایت این اپلیکیشن ها مراجعه کنند.

پیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - نیز اپ هایی همانند دیجیکالا، تپسی و اسنپ به دلایل مشابه از اپ استور پاک شده بودند. نکته قابل توجه اینجاست در آن زمان آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری موضوع حذف اپلیکیشن‌ها را یک سوءتفاهم دانست - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - و با توجه به اینکه 11 درصد از کاربران ایرانی از سیستم عامل iOS استفاده می کنند، نسبت به حل آن ابراز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - امیدواری کرد.

با این حال شرایط امروز چیز دیگری را نشان می دهد و همچنان شاهد حذف اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - ایرانی از اپ استور هستیم. اما نکته عجیب اینجاست که علیرغم پاک شدن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - بله و سروش، پیام رسان های ایرانی دیگر مثل گپ، آی گپ و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - بیسفون پلاس همچنان در اپ استور حضور دارند.

با این وجود سرنوشت آن ها هنوز به طور دقیق مشخص نیست؛ این که آیا می توانند در اپ استور بمانند یا به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - زودی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - از فهرست - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شیرگاه استان مازندران - اپلیکیشن های این فروشگاه محو خواهند شد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone