🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37989.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

همراه اول زمان محاسبه مالیات بر ارزش افزوده شارژ اعتباری را تغییر داد

سیم‌کارت‌های اعتباری در سال‌های اخیر مورد توجه ویژه اقشار جامعه قرار گرفته‌اند، چرا که افراد می‌توانند بر اساس میزان مصرف خود، سیم‌کارت را شارژ کنند. اگر کاربر اینگونه سیم‌کارت‌ها هستید، می‌دانید که با خرید یک ...

سیم‌کارت‌های اعتباری در سال‌های اخیر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلپایگان استان اصفهان - مورد توجه ویژه اقشار جامعه قرار گرفته‌اند، چرا که افراد می‌توانند بر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلپایگان استان اصفهان - اساس میزان مصرف خود، سیم‌کارت را شارژ کنند. اگر کاربر اینگونه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلپایگان استان اصفهان - سیم‌کارت‌ها هستید، می‌دانید که با خرید یک کارت شارژ، مبلغی به عنوان مالیات از آن کسر می‌شود ولی اکنون همراه اول خبر می‌دهد که شیوه کسر این مالیات را تغییر خواهد داد و در ابتدای ثبت کارت شارژ، تمام رقم درج شده روی کارت شارژ به سیم‌کارت منتقل خواهد شد.

روابط عمومی همراه اول اعلام کرده است که از این پس مالیات بر ارزش افزوده شارژ سیم کارت های اعتباری همراه اول فقط در صورت مصرف مشترک از شارژ خریده شده، کسر خواهد شد. این تغییر از فردا، چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه برای تمامی مشترکین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلپایگان استان اصفهان - اعتباری این اپراتور اعمال خواهد شد.

همراه اول علت این تغییر را «مشتری مداری و توجه بیشتر به حقوق مصرف کننده» عنوان کرده و اعلام نموده که روال کسر مالیات ۹ درصدی ارزش افزوده شارژ برای مشترکین اعتباری اپراتور اول تغییر می کند. در واقع مبلغ مالیات بر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلپایگان استان اصفهان - ارزش افزوده ۹ درصدی که تاکنون در هنگام خرید شارژ از مشترک کسر می شد، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر گلپایگان استان اصفهان - در زمان مصرف شارژ کسر خواهد شد و هنگام خرید تمام مبلغ شارژ خریداری شده به حساب مشترک منظور می شود.

به عنوان مثال با خرید شارژ 5 هزار تومانی، دیگر مبلغ کمتری از این مقدار در شارژ پولی سیم‌کارت مشترک لحاظ نخواهد شد و هزینه اضافه‌ای که برای خرید آن از فرد دریافت می‌شد، در صورت مصرف شارژ از اعتبار کم می‌شود. گفتنیست این اتفاق برای اولین بار در بین اپراتورهای کشور رخ می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone