🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43163.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نسخه بتای مرورگر سامسونگ حالا با تعداد بیشتری از دیوایس های اندروید سازگاری دارد

اگر چه سامسونگ همواره به خاطر محصولات نرم افزاری اش مورد انتقاد قرار می گرفته، اما یکی از اپلیکیشن های این شرکت همیشه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده و آن هم چیزی ...

اگر چه سامسونگ همواره به خاطر محصولات نرم افزاری اش مورد انتقاد قرار می گرفته، اما یکی از اپلیکیشن های این شرکت همیشه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده و آن هم چیزی نبوده جز Samsung Internet؛ مرورگر پیش فرض دیوایس های گلکسی که به لطف قابلیت هایی مثل پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از افزونه ها و ابزار ضد تبلیغات خود را به عنوان رقیبی شایسته برای مرورگر گوگل کروم مطرح کرده است.

از جمله قابلیت های جدید می توان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به حالت کنتراست بالا برای مطالعه آسان اشاره کرد

از آنجا که مرورگر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مذکور توسط سامسونگ توسعه یافته، تا مدتی فقط دیوایس های ساخته این شرکت از اپلیکیشن پشتیبانی به عمل می آوردند. اما اوضاع از ماه مارس سال گذشته و انتشار نسخه بتای این مرورگر برای دیوایس های نکسوس گوگل تغییر کرد. حالا هم نوبت به آن رسیده که تمام گجت هایی که رویشان اندروید 5.0 لالی پاپ نصب شده بتوانند آن را اجرا نمایند.

در حالی که پشتیبانی از دستگاه های غیر سامسونگ فقط به نسخه بتا اضافه شده، ولی بعید نیست که این پشتیبانی در آینده نزدیک به نسخه پایدار اپلیکیشن هم اضافه بشود.

اما گسترش پشتیبانی از گجت های اندروید تنها قابلیت نسخه بتای 6.2 مرورگر سامسونگ نبوده است. در این نسخه شاهد قابلیت های جدیدی هم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هستید که از جمله آن ها می توان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به حالت کنتراست بالا برای مطالعه آسان، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کنترل دیوایس های بلوتوثی از درون مرورگر، پشتیبانی از WebVR برای هدست گوگل کاردبورد و در نهایت ارتقای موتور رندرینگ کرومیوم برای بارگذاری بهتر صفحات اینترنتی اشاره کرد.

آخرین نسخه بتای مرورگر سامسونگ را می توانید از این لینک دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاووس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا میتونم یه سوال بپرسم طرفای مقبل مهاباد اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در مقبل شهر مهاباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone