🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43164.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس به صورت اتفاقی، مشخصات کامل چهار موبایل خانواده «ذن فون 4» را افشا کرد

کمپانی ایسوس مهارت عجیبی در نامگذاری گیج کننده موبایل های هوشمندش دارد و تا به حال شاهد عرضه چندین موبایل با نام یکسان، اما در مناطق مختلف از سوی ایسوس بوده ایم. به عنوان مثال ...

کمپانی ایسوس - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مهارت عجیبی در نامگذاری گیج کننده موبایل های هوشمندش دارد و تا به حال شاهد عرضه چندین موبایل با نام یکسان، اما در مناطق مختلف از سوی ایسوس بوده ایم. به عنوان مثال شاید برایتان جالب باشد که دقیقاً به همین خاطر، شاهد عرضه موبایل «ذن فون 3 دیلاکس» بوده ایم که به مراتب از آن «ذن فون 3 دیلاکس» دیگر بهتر است!

با این همه، اگر یک چیز باشد که ایسوس در آن مهارت ندارد، جلوگیری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - افشای زودهنگام مشخصات محصولاتش است. اخیراً چهار مدل از خانواده «ذن فون 4» در وب سایت رسمی این کمپانی رویت شده اند که نام دو موبایل از این چهار موبایل را پیشتر شنیده ایم و دو موبایل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - باقی مانده، برایمان تازگی دارند. بیایید نگاهی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بیندازیم به مشخصات سخت افزاری این چهار موبایل:

ZenFone 4

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اگرچه این دستگاه نام «ذن فون 4» را یدک می کشد، اما  اسمارت فون پرچمدار امسال ایسوس - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نیست؛ در واقع مدل پرچمدار، «ذن فون 4 پرو» است. و برای اینکه موضوع از همین چیزی که الان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هست پیچیده تر شود، ذن فون 4 در دو مدل به دست مشتریان خواهد رسید؛ مدلی به همراه چیپست جدید اسنپدراگون 630 و مدلی دیگر که به چیپست - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قدرتمندتر اسنپدراگون 660 مجهز شده. در کنار این ها، مشخصاتی مانند 4 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - باتری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 3300 میلی آمپر ساعتی هم به چشم می خورد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

درست مثل تمام اعضای خانواده «ذن فون 4»، این دستگاه از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دوربین دوگانه اصلی بهره می برد که دو سنسور 8 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی را در خود جای داده و میدان دید 120 درجه ای را به ارمغان می آورد. ذن فون 4 نمایشگری 5.5 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن Full HD دارد و در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود. بنابر لیست ایسوس فرانسه، باید منتظر عرضه دستگاه با برچسب قیمت 499 یورو (معادل 580 دلار) باشیم؛ هرچند مشخص نیست این قیمت به کدام مدل تعلق دارد.

ZenFone 4 Selfie و Selfie Pro

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اگرچه قبلاً خبرهایی درباره ذن فون 4 سلفی شنیده بودیم، مدل سلفی پرو باعث غافلگیری است؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که هر دو دستگاه از منظر طراحی دقیقاً یکسان به نظر می رسند. زیر شنل مدل های سلفی پرو و سلفی، به ترتیب چیپست های اسنپدراگون 625 و اسنپدراگون 430 جای گرفته و از دیگر مشخصات دو دستگاه می توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. اگرچه هر دو موبایل به نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED تجهیز شده اند، اما سلفی پرو رزولوشن Full HD و سلفی رزولوشن 720p را به نمایش می گذارد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در حالی که سایر مدل های ذن فون 4 به دوربین دوگانه اصلی مجهز شده اند، مدل های سلفی این دوربین دوگانه را به پنل جلویی آورده اند. سلفی پرو دو سنسور 24 و 5 مگاپیکسلی دارد و این ارقام برای دوربین جلوی مدل سلفی به 20 و 8 مگاپیکسل می رسد. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سلفی پرو و سلفی به ترتیب با قیمت حدودی 470 و 350 دلار روانه بازار خواهند شد.

ZenFone 4 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - Max

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اگر نام این دستگاه برایتان آشنا به نظر می رسد باید گفت که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پیشتر شاهد عرضه موبایلی به نام «ذن فون 4 مکس» - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بوده ایم، اما این دستگاهی متفاوت است. ذن فون 4 مکس مشخصات بسیار ضعیف تری نسبت به همتای هم نام خود دارد که در روسیه عرضه شد و به پنل نمایشگر 5.2 اینچی IPS با رزولوشن 720p مجهز شده. علاوه بر این، چیپست اسنپدراگون 425 در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود که از اسنپدراگون 430  مکس قبلی ضعیف تر است.

اما شاید بزرگ ترین ضعف از منظر مشخصات سخت افزاری، باتری دستگاه باشد که از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 5000 میلی آمپر مکس روسی، به 4100 میلی آمپر کاهش یافته است. در داخل دستگاه نیز شاهد مشخصات دیگری نظیر 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دوگانه ای با دو سنسور - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 13 و 5 مگاپیکسلی خواهید بود. این دستگاه ارزان قیمت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ترین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - عضو خانواده ذن فون 4 بوده و با قیمت 270 دلار به دست مشتریان می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone