🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39409.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شرکت واکوم از تبلت های جدید 24 و 32 اینچی خود رونمایی کرد

تابستان سال گذشته بود که شرکت Wacom از اضافه کردن مدل های 24 اینچی و 32 اینچی به سری تبلت های Cintiq Pro خود خبر داد. این وعده امروز در CES عملی شد و بازدیدکنندگان ...

تابستان سال گذشته بود که شرکت Wacom از اضافه کردن مدل های 24 اینچی و 32 اینچی به سری تبلت های Cintiq Pro خود خبر داد. این وعده امروز در CES عملی شد و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه توانستند که کار با این دو - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تبلت غول آسا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را از نزدیک تجربه کنند.

تبلت های جدید دارای نمایشگر لبه به لبه شیشه ای هستند و از استایلوس Pro Pen 2 پشتیبانی به عمل می آورند که به 8192 سطح از فشار حساسیت دارد و دقت بسیار بالایی محسوب می شود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

به گفته واکوم، مدل 24 اینچی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در دو نسخه دارای قلم یا قلم و صفحه لمسی تا اواخر ماه فوریه روانه بازار می شود، اما مدل 32 اینچی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فقط گزینه قلم و صفحه لمسی را دارد و در بهار سال جاری به دست مشتریان خواهد رسید.

متأسفانه بر خلاف تبلت قدیمی Cintiq - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - 27HD که دارای دکمه های میان بر قابل برنامه ریزی ExpressKeys بود، تبلت های جدید این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خصوصیت را ندارند. برای همین واکوم یک ریموت کنترلر به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اسم ExpressKey Remote طراحی کرده تا جایگزین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این دکمه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های میان بر باشد که در صورت تمایل می توانید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

هر دو تبلت از نظر ابعاد بسیار بزرگ و غول آسا هستند، خصوصا وقتی آن ها را با یک آیپد پرو 9.7 اینچی مقایسه می کنید. اما این صفحه بزرگ می تواند برای طراحان حرفه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ای و افرادی که در استودیوها کار می کنند بسیار مفید و کاربردی ظاهر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شود.

مدل 32 اینچی این تبلت قرار است که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با قیمت 3300 و مدل 24 اینچی با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قیمت 2000 دلار در بازه زمانی اعلام شده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - روانه بازار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone