🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33850.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اسکایپ قابلیت Highlights را به دلیل استقبال ضعیف کاربران کنار گذاشت

همیشه کپی‌برداری غیر اصولی راه به جایی نمی‌برد. مصداق بارز این موضوع را می‌توانید در تغییر جدید اسکایپ ببینید که به خاطر استقبال ضعیف کاربران از قابلیت Highlights (که در واقع کپی قابلیت استوری‌ اینستاگرام ...

همیشه کپی‌برداری غیر اصولی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل - راه به جایی نمی‌برد. مصداق بارز این موضوع را می‌توانید در تغییر جدید اسکایپ ببینید که به خاطر استقبال ضعیف کاربران از قابلیت Highlights (که در واقع کپی قابلیت استوری‌ اینستاگرام و در اصل اسنپ‌چت بوده) این خصوصیت را به کلی از اپلیکیشن خود کنار گذاشته است.

از تاریخ ۳۰ سپتامبر به بعد، معادل هشتم مهر ماه امسال، قابلیت Highlights از منوی اسکایپ به طور کامل حذف می‌شود. اما تا پیش از فرا رسیدن این تاریخ کاربران می‌توانند از کلیه تصاویر و ویدیوهای بارگذاری شده خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل

در حال حاضر جدیدترین نسخه اسکایپ به شماره ۸.۲۹ در گوگل‌پلی و اپ‌استور منتشر شده که آیکن Highlights - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل - را دیگر در آن نمی‌بینید، بلکه در صفحه اصلی اپ فقط سه آیکن چت‌ها، مخاطبین و تماس‌ها دیده می‌شود. اما در کنار این تغییر، مایکروسافت وبسایت جدیدی به نام Skype Ideas راه‌اندازی کرده برای آنکه بتوانید ایده‌هایتان در مورد اپلیکیشن را با توسعه‌دهندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل - در میان بگذارید.

پیتر اسکیل‌من، سرپرست طراحان اسکایپ وعده داده که طی ماه‌های آتی به‌روزرسانی‌های بیشتری برای اپلیکیشن منتشر می‌شوند که تمرکز تمامی‌ آن‌ها برای ارتقای تجربه تماس، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل - چت و بهبود ارتباط با مخاطبین خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است که تغییرات اخیر اسکایپ فقط محدود به اپلیکیشن‌ موبایل آن نیست. - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل - بلکه تمام تغییرات به طور همزمان روی نسخه دسکتاپ آن هم اعمال می‌شوند. برای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل - دانلود جدیدترین نسخه اسکایپ برای iOS و اندروید می‌توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل - به گوگل‌پلی و اپ‌استور مراجعه کرده و برای نسخه دسکتاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمین استان اردبیل - به وبسایت آن سر بزنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone