🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33860.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

لای فای دسترسی به شبکه با سرعت نور در مدرسه ای در اسکاتلند را فراهم کرد

مدرسه ای در اسکاتلند ادعا می کند اولین شبکه لای فای ( Li-Fi ) با سرعت نور را راه اندازی کرده است. این در حالی است که حتی هنوز استانداردهای این روش نهایی نشده است. ...

مدرسه ای در اسکاتلند ادعا می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - اولین شبکه لای فای ( Li-Fi ) با سرعت نور را راه اندازی کرده است. این در حالی است که حتی هنوز استانداردهای این روش نهایی نشده است.

در این روشِ انتقال اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - 8 لامپ LED در سقف کلاس ها نصب شده و اطلاعات با ارسال از طریق آنها، توسط گیرنده هایی متصل به درگاه USB کامپیوترها دریافت می شود.

مرکز تحقیق و توسعه دانشگاه ادینبرو از آزمایش این پروژه پشتیبانی کرده. به این منظور از دانگل های LiFi-XC ساخت شرکت pureLiFi استفاده شده. بر اساس بیانیه این شرکت استفاده از لای فای در کنار وای فای، پهنای باند اضافه ای را فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - می کند و از ازدحام بیش از حد در شبکه ها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - جلوگیری می کند. به این ترتیب دانش آموزان می توانند با شبکه ای یکپارچه شده، ویدیوهای آموزشی را مشاهده کرده و به دانلود محتوای مورد نیاز خود بپردازند.

لای فای بر اساس تغییر شدت جریان ارسالی به لامپ های LED کار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - به این ترتیب میزان روشنایی لامپ با سرعت بالایی تغییر می کند. البته تغییرات به قدری سریع هستند که با چشم انسان قابل تشخیص نیست. همین تغییرات توسط حسگر دریافت کننده نور روی کامپیوتر کاربر جمع آوری شده و با تبدیل به سیگنال های الکتریکی دیتای مورد نظر استخراج می شود. این روش پهنای باند بسیار بالای 224 گیگالیت در ثانیه را فراهم می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر  داراب استان فارس

از آنجایی که لای فای از نور برای برقراری ارتباط استفاده می کند، تداخل ها مشابه با امواج رادیویی بر آن اثری ندارد. به این ترتیب تقریباً در هر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - مکانی از جمله بیمارستان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - ها و کارخانجات پتروشیمی می توان از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - آن استفاده کرد.

هر چه میزان نور بیشتر باشد، می توان به سرعت بالاتری دست یافت. به عنوان نمونه یک لامپ LED سرعت 42 مگابیت در ثانیه ای را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - ارائه می دهد و با 6 عدد از آنها می توان به سرعت 252 مگابیت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - در ثانیه دست یافت.

البته این فناوری مشکلاتی هم دارد. از دیوارها عبور نمی کند. ولی کاربران در واقع می توانند به واسطه مشاهده نور درک کنند که داده ها تا کجا قابل دسترس است. همچنین محدوده کارکرد آن بسیار کم است: تنها در حدود 10 متر. اگر گوشی شما - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - به این فناوری مجهز شود، نمی توانید با قرار دادن موبایل در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - جیب شلوارتان به اینترنت مبتنی بر لای فای متصل شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر  داراب استان فارس

البته باید اشاره کرد که در این سیستم امکان ارسال اطلاعات از دانگل به لامپ نیز وجود ندارد. به این منظور از فناوری مادون قرمز استفاده می شود. اما به گفته شرکت pureLiFi امکان استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - روش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس - های دیگری از جمله انتقال اطلاعات روی سیم های برق نیز به عنوان گزینه ای جایگزین برای ارسال از سمت کاربر وجود دارد.

لای فای اکنون در حال استاندار سازی توسط انستیتو مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) است؛ موسسه ای که استانداردهایی از جمله در حوزه بیسیم را تدوین می کند. در نهایت pureLiFi قصد دارد این فناوری را به هر دستگاه قابل حمل نیازمند ارتباطات بیسیم اضافه کند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر داراب استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone