🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33864.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

واردکنندگان جدید موبایل هم تمایلی به واردات تلفن همراه ندارند

چندی پیش بر اساس مصوبه هیئت دولت، آیین نامه اجرایی صدور کارت بازرگانی تغییر کرد و قرار بر این شد که سقف ارزش واردات اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده کارت در سال اول فعالیتشان، ۵۰۰ ...

چندی پیش بر اساس مصوبه هیئت دولت، آیین نامه اجرایی صدور کارت بازرگانی تغییر کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - و قرار بر این شد که سقف ارزش واردات اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده کارت در سال اول فعالیتشان، ۵۰۰ هزار دلار باشد؛ رقمی که به گفته برخی از مسئولین با توجه به نرخ کنونی دلار و قیمت دستگاه‌ها توجیه پذیر نیست و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - باید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - نگرشی دوباره به آن شود.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و گوشی تلفن همراه ضمن اشاره به این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - موضوع و گلایه از این آیین نامه، تاکید می‌کند که با رقم ۵۰۰ هزار دلار می‌توان ۲۵۰۰ گوشی تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - همراه وارد کشور کرد و این تعداد کم برای واردکنندگان موبایل توجیه اقتصادی ندارد. «مهدی محبی» باور دارد که این روند می‌تواند کماکان به کمیاب بودن گوشی در بازار لطمه بزند و عدم واردات موبایل بازار این جنس را به تعادلی که باید برسد، نمی‌رساند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان

محبی در پاسخ به خبرنگار صدا و سیما گفت:

«هم اکنون 25 شرکت برای بار اول مجوز واردات گرفته اند که به دلیل محدودیت در حجم واردات تمایلی به انجام این کار ندارند که این روند بازار گوشی تلفن همراه را با مشکل جدی مواجه کرده است. کشور سالانه 10 تا 12 میلیون گوشی تلفن همراه نیاز دارد که این حجم واردات تامین نمی شود.»

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی معتقد است که دولت باید برای ساماندهی بازار گوشی و دیگر اقلام دیجیتال، در تصمیم خود - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - تجدید نظر کرده و سقف واردات را تغییر دهد: «تامین بازار درحال حاضر از طریق گوشی های مسافرتی انجام می‌شود چرا که هر مسافر می تواند 5 دستگاه تلفن همراه وارد کند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان

«منوچهر پرچمی» کارشناس اقتصادی در گفتگو با دیجیاتو ضمن تایید ادعای محبی عنوان می‌کند که مشکل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - اصلی البته به قانون سقف ۵۰۰ هزار دلار برنمی‌گردد بلکه به عدم توجه خرده فروشان و واردکنندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - وضعیت بازار اقتصادی کنونی و نگاه نکردن و درک نکردن آنها به اوضاع فعلی مملکت است. پرچمی باور دارد که دومینوی آشفتگی اقتصاد آغاز شده و همه خرده فروشان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - و بازرگانان در تسریع آن نقش دارند و مردم هم ناخواسته وارد این فضای خودکشی دسته جمعی شده‌اند:

«خرده فروشان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - سودی Nدرصدی روی کالاهایشان داشتند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - و با گران شدن دلار، به جای آنکه متوجه شوند که این مقدار N نباید تغییر بیابد، بلکه باید حجم فروش کاهش بیاید، تصمیم گرفتند همان مقدار قبلی واردات را انجام دهند و نسبت به وضعیت بازار بی تفاوت باشند. اگر فردی صد هزار گوشی وارد می‌کرده و روی هر کدام به عنوان مثال ۲۵ درصد سود - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - می‌گرفت، به این نکته پی نبرد که با گران شدن نسبی در همان اوایل شیب سقوط اقتصاد فعلی، باید در سری بعد مقداری کمتر، به عنوان مثال هزار گوشی، را وارد کند و با همان سود قبلی به فروش برساند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان

او با اشاره به نظام اقتصادی کشورهای خارجی نظیر آلمان تاکید می‌کند که هیچ فروشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - و تاجری در این کشورها وجود ندارد که جنس قیمت خرید قبلی خود را با نرخ جدید به فروش برساند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - چرا که خرده فروش عملا متوجه ضربه زدنش به اقتصاد کشور و دامن زدن بیشتر به خرابی آن می‌شود. پرچمی این رفتار بازرگانان و تجار را عجولانه و غیر اقتصادی خوانده و به دیجیاتو می‌گوید:

«متاسفانه در کنار این روند هم مردم به خاطر غریزه انسانی‌شان وارد گود شده و از آنجایی که با افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش نقدینگی‌شان روبرو می‌شوند، تصمیم به خرید کالا در اوضاع بحرانی می‌گیرند و ناخودآگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - به وضعیت اسفناک اقتصادی دامن می‌زنند. این موضوع طبیعیست و واکنشی برای حس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - بقا در آشفته بازار فعلی است - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - ولی در نهایت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - به خودکشی دسته جمعی اقتصادی سرخواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - انجامید.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان

این کارشناس اقتصادی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - باور دارد که نه بازاریان موبایل و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - نه اصناف دیگر، درک درستی از عملکرد صحیح در بازار اقتصادی را نداشتند و دولت هم هیچ آموزشی به آنها و عموم مردم در برابر مشکلات اقتصادی نداد و با شعارهای نه‌چندان درست کار را پیش برد. پرچمی تاکید می‌کند که عدم دخالت دولت در نظارت صحیح به خرده‌فروشان ضربه سختی به اقتصاد زده و اگر از همان روز اول برخورد با خطاکاران اقتصادی صورت می‌گرفت، شاید اوضاع کمی فرق داشت:

«واردکنندگان موبایل افرادی هستند که عمد و یا به صورت غیرعمد متوجه رفتار اقتصادی خود نبوده‌اند و اسیر جو روانی حاکم بر اقتصاد شده‌اند. اگر درست به مساله موبایل نگاه می‌شد، واردات کمتر با همان سود قبلی و همچنین فروش موبایل‌‌های در انبار به قیمت خرید گذشته و عدم احتکار آنها، دست به دست هم می‌داد و بازار را به وضعیت مطلوب‌تری می‌رساند؛ اما در حال حاضر چارچوب‌های اصلی بازار به هم ریخته و متاسفانه مسئولان و واردکنندگان موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - کماکان اصرار به ارائه آمار نیاز موبایل و واردات - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر قزوین استان زنجان - اینگونه دستگاه‌ها به مانند اسفند ماه سال گذشته دارند و متوجه اوضاع فعلی نیستند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone