🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33849.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

۱۸۰ الی ۲۰۰ میلیون موبایل فعال در کشور وجود دارد

«حسین فلاح جوشقانی»، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که بین ۱۸۰ الی ۲۰۰ میلیون موبایل فعال در کشور وجود دارد: «از ۲۸ مهرماه سال ۹۶ و پس از ...

«حسین فلاح جوشقانی»، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران - رادیویی اعلام کرد که بین ۱۸۰ الی ۲۰۰ میلیون موبایل فعال در کشور وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران - دارد:

«از ۲۸ مهرماه سال ۹۶ و پس از فراخوان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران - رجیستری، تا دو هفته پیش آمارها نشان می دهد که حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون گوشی در شبکه ثبت و فعال شده است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران

به نظر می‌رسد طرح رجیستری باعث شده است تا سازمان تنظیم مقررات، جدا از آمارهای ارائه شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران - از سوی اپراتورها، ابزار دیگری برای سنجش تعداد موبایل‌های فعال داشته باشد. جوشقانی امروز در گفتگو با خبرنگاران به وجود این تعداد موبایل اشاره کرد. این در حالیست که حدود ۱۶۰ میلیون سیم‌کارت تا کنون در کشور واگذار شده که تنها حدود ۱۰۰ میلیون آنها فعال هستند.

لازم به اشاره است که آمار منتشر شده از سوی خود وزارت ارتباطات در روز شنبه -۱۰ شهریور- تحت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران - عنوان گزارش عملکرد یک ساله، حاکی از آن است که ۶۵ میلیون کاربر شبکه پهن‌باند موبایل در ایران وجود دارد.

جوشقانی عنوان کرده است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ وظیفه‌ای در زمینه تنظیم بازار موبایل ندارد اما از باب همکاری به وزارت صنعت، معدن و تجارت کمک می‌کند. با این حال او خبر می‌دهد که وزارت صنعت، معدن و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران - تجارت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصمم هستند برای سامان‌دهی به بازار موبایل، تا پایان تابستان طرح ردگیری همه فرایندهای واردات تلفن همراه را از ورود تا توزیع به صورت عمده و سپس توزیع خرد را اجرایی کنند.

معاون وزیر ارتباطات در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران - رابطه با ۶۰۰ هزار موبایل ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نوشهر استان مازندران - سفارش شده نیز گفت: «همچنان وضعیت این گوشی‌ها که در گمرک ثبت شده، روشن نشده است. گرچه قول هایی برای تعیین تکلیف داده شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone