🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33851.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

حلقه‌ هوشمند سامسونگ در راه است؟

به تازگی پتنت جدیدی از سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که به طرح‌های مفهومی یک حلقه هوشمند اختصاص دارد. بر اساس این پتنت به نظر می رسد کمپانی کره‌ای علاقه دارد روش جایگزینی برای ارتباط ...

به تازگی پتنت جدیدی از سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - به طرح‌های مفهومی یک حلقه هوشمند اختصاص دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - بر اساس این پتنت به نظر می رسد کمپانی کره‌ای علاقه دارد روش جایگزینی برای ارتباط و کنترل دیوایس‌های دیگر خلق کند.

پتنت جدید بدست آمده از این شرکت کره‌ای، یک پوشیدنی مخصوص انگشتان را توصیف می‌کند که قادر است حرکات و ژست‌های دست را به کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - سنسوری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - ۹ محوره تشخیص دهد. بدین شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - کاربر می‌تواند با چرخاندن یا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - کشیدن انگشتانش روی این حلقه، فرمان‌های مختلفی نظیر زوم دو انگشتی را به دیوایس منتقل کند.

علاوه بر این حلقه هوشمند یاد شده از ۱۲ منطقه‌ی حساس به لمس برخوردار است که کاربر می‌تواند با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - لمس این نقاط دستور دیگری را صادر کند.

بر اساس پتنت جدید، حلقه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - هوشمند سامسونگ کاربرد‌های زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - دارد. برای مثال می‌توان این پوشیدنی را به گجت‌های هوشمندی حوزه‌ی اینترنت اشیا نظیر سیستم نورپردازی هوشمند یا دوربین‌ها امنیتی وصل کرد.

بدین ترتیب از این گجت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - می‌توان برای کنترل دستگاه‌های پخش موسیقی، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - تلویزیون هوشمند یا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - هدست‌های Gear VR استفاده نمود. بهره گرفتن از چندین حلقه هوشمند سامسونگ به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - هنگام استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی موجب می‌شود که تحقیقاً بتوانید با کمک سنسور‌های ۹ بعدی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - آنها، دنیای دیگری را لمس کرده و تغییراتی در آن ایجاد کنید. این مسئله موجب می‌شود که کاربر بیشتر در این فضا غرق شود و کنترل بهتری روی اشیا‌ی مجازی داشته باشد.

با اینکه پتنت یافت شده در بهمن ماه امسال به ثبت رسیده و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - به تازگی توسط سازمان جهانی مالکیت فکری منتشر شده است اما این اولین باری نیست که پتنتی مربوط به حلقه هوشمند سامسونگ منتشر می‌شود.

کمپانی کره‌ای سال ۲۰۱۵ میلادی هم پتنتی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - روش جدید کنترل دیوایس‌های هوشمند به وسیله‌ای یک رینگ کلید دار منتشر کرده بود که یک سال بعد هم نمونه‌ی اولیه‌ای از آن تولید شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان

با این وجود حلقه هوشمند جدید بسیار پیشرفته تر از نمونه‌های قبلی خواهد بود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کنگاور استان کردستان - و بر پایه‌ی سنسور‌های ۹ بعدی می‌تواند بنیانگذار تولید نسل تازه‌ای از گجت‌های این چنینی باشد.

 

تماشا کنید: کنترل پهپاد هولوگرافیک با شبیه ساز واقعیت افزوده اپسون

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone