🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33861.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پولاروید از یک دوربین فوری و پرینتر جیبی رونمایی کرد

شرکت پولاروید که به ساخت دوربین‌های عکاسی چاپ سریع شهرت پیدا کرده، در نمایشگاه IFA امسال از دوربین ارتقایافته‌ای به نام +OneStep با پشتیبانی از بلوتوث رونمایی کرد. با این وجود به نظر می‌رسد دیوایس یاد شده تنها ...

شرکت پولاروید که به ساخت دوربین‌های عکاسی چاپ سریع شهرت پیدا کرده، در نمایشگاه IFA امسال از دوربین ارتقایافته‌ای به نام +OneStep با پشتیبانی از بلوتوث رونمایی کرد. با این وجود به نظر می‌رسد دیوایس یاد شده تنها محصول این شرکت در IFA 2018 نخواهد بود چرا که اخیراً گجت‌های دیگری نیز توسط پولاروید معرفی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر  داراب استان فارس

یکی از این محصولات پولاروید Mint 2-in-1 نام دارد که در واقع یک دوربین فوری دیجیتالی است و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - می‌تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - پس از عکسبرداری در کسری از دقیقه، تصاویر شما - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - را چاپ نماید. ضمناً طراحی عمودی این دوربین موجب شده که زیبایی خاصی پیدا کند.Mint 2-in-1 از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی، آینه‌ی مخصوص سلفی، تایمر و فلش LED بهره می‌برد و یک درگاه مموری microSD برایش تعبیه شده که از کارت‌های حافظه‌ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتبیانی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر  داراب استان فارس

به گفته‌ی سخنگویان این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - شرکت، دوربین یاد شده از تکنولوژی ZINK بدون جوهر استفاده کرده و می تواند عکس‌ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - در کمتر از یک دقیقه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - چاپ نماید.

دوربین فوری پولارویدMint 2-in-1 به رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - آبی و زرد عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - خواهد شد و خرید - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - آن ۱۰۰ دلار هزینه‌ می‌برد.

پرینتر کوچک و جیبی Mint Instant Digital Pocket نیز دومین - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - محصولی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - است که توسط پولاروید در این رویداد معرفی شده و کاربر می‌تواند گوشی‌‌اش را به این پرینتر متصل کرده تا تصاویر خود را به سرعت چاپ نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر  داراب استان فارس

کاربران قادر خواهند بود از اپلیکیشن مخصوص این پرینتر (Polaroid Mint app) استفاده کنند و از طریق بلوتوث به این پرینتر جیبی متصل شوند تا تصاویرشان را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر داراب استان فارس - روی کاغذ ثبت نمایند.

علاوه بر این Mint Instant Digital Pocket را می‌توان از طریق درگاه USB نیز شارژ نمود و عمر باتری تعبیه شده در آن قادر است انرژی لازم را برای چاپ ۵۰ عکس تامین کند.

گجت یاد شده به ۵ رنگ مختلف یعنی مشکی، سفید، قرمز، آبی و زرد عرضه خواهد شد و قیمتی معادل ۱۳۰ دلار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone