🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33855.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کارمند گوگل گوشی پیکسل ۳ اکس ال را در تاکسی جا گذاشت

در هفته های اخیر تقریبا هر روز شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای دست اول از پیکسل ۳ اکس ال بوده ایم و حالا نوبت به یک راننده تاکسی رسیده که تصاویری از این موبایل را ...

در هفته های اخیر تقریبا هر روز شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای دست اول از پیکسل ۳ اکس ال بوده ایم و حالا نوبت به یک راننده تاکسی رسیده که تصاویری از این موبایل را افشا کند.

در حالی که روس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - ها به لطف رابط - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - ها و منابع نزدیکی که در گوگل دارند قبل از رونمایی پیکسل ۳ اکس ال به آن دسترسی داشته اند، این راننده تاکسی بدون هیچ تلاشی موبایل مذکور را به دست آورده است.

وی که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - در سرویس اینترنتی Lyft مشغول به فعالیت است، پس از رساندن چند مسافر به مقصد متوجه یک موبایل پیکسل در ماشین شد. از آنجا که او هم پیکسل ۲ اکس ال دارد ابتدا آن را با موبایل خودش اشتباه گرفت اما پس از دقت به بریدگی بالای نمایشگر و لوگوی گوگل متوجه شد که شانس امتحان کردن مدل بعدی موبایلش پیش از رونمایی رسمی را پیدا کرده است.تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر هشتپر استان گیلانراننده مذکور پس از ثبت چندین تصویر از زوایای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - مختلف موبایل را به صاحبش برگردانده است.

ظاهرا کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - سازنده برای جلوگیری از لو رفتن هویت گوشی آن را درون کیس قرار داده ولی از بخت بد کارمند گوگل، راننده تاکسی از کاربران پیسکل ۲ اکس ال بوده و شاید اگر هر موبایل دیگری داشت ماجرا بی دردسر تمام می شد.

همانطور که در تصاویر فوق می بینید این مدل هم شایعات موجود در رابطه با دوربین سلفی دوگانه و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی را تایید می کند. در ویدیوی جعبه گشایی این موبایل نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی به چشم می خورد که از آنچه تصور می‌شد، بزرگتر است.

بر اساس فرضیات فعلی پیکسل ۳ اکس ال از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم، باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید پای بهره خواهد برد. علاوه بر این دوربین سلفی دوگانه‌ این گوشی ممکن است دارای سنسوری واید برای گرفتن عکس‌های سلفی ویژه باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماه دیس نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سایت ***** اجاق گاز و فر آریستون FA3 841 H IX A class 3 شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone