🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33856.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه IFA برلین دیده شد

بر اساس اعلامیه‌ های رسمی، شرکت هواوی قصد دارد پرچمدار بعدی‌اش یعنی میت 20 و میت 20 پرو را در تاریخ ۲۴ ام مهر ماه معرفی کند. با این وجود گزارش شده که فردی به ...

بر اساس اعلامیه‌ های رسمی، شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس - هواوی قصد دارد پرچمدار بعدی‌اش یعنی میت 20 و میت 20 پرو را در تاریخ ۲۴ ام مهر ماه معرفی کند. با این وجود گزارش شده که فردی به همراه یک عدد گوشی هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه  IFA شهر برلین دیده شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس - این فرد تلفن هوشمند دیگری به همراه داشت، شناختش به علت قاب زمختی که برای آن انتخاب کرده بود، سخت می‌شد اما آرایه‌ی دوربین‌ های مربعی شکل بدنه‌ پشتی این گوشی، مدلش را لو می‌دهد.

آرایه‌ی دوربین مربعی میت 20 پرو شناسایی‌اش را آسان کرده

پیش از این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس - گفته شده بود که آرایه‌ ی دوربین‌ های بکار رفته در بدنه‌ی‌ پشتی هواوی میت 20 پرو به صورت یک مربع طراحی شده که سه دوربین و یک فلش LED درون این باکس قرار گرفته است. بر اساس شایعات، این سه سنسور ۲۰، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهند بود و یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس - آنها نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. در حالی که دو سنسور دیگر، لنز‌ های واید یا تلفوتو خواهند بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس

از سوی دیگر در قسمت بالایی موبایل یاد شده، یک بریدگی کوچک به چشم می‌خورد که احتمالاً جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در آن محل تعبیه شده است. لبه‌ی پایینی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس - هم محل قرارگیری یک درگاه USB Type-C است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس

جالب اینجاست که بر خلاف رندر‌ های منتشر شده‌ی قبلی، اثری از حسگر اثر انگشت در این موبایل به چشم می خورد و بعید است که قاب در نظر گرفته شده برای این موبایل، طوری طراحی شده باشد که کاربر مجبور شود - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس - آنها را حارج کند تا احراز هویت گردد. به همین دلیل احتمال دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کازرون استان فارس - هواوی سراغ حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر رفته باشد تا این ویژگی را در پرچمدار جدیدش تعبیه کند.

 

تماشا کنید: هوآوی میت ۱۰ می تواند هدایت یک پورشه را به طور کامل در دست بگیرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone