🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44664.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

شرکت ZTE میان رده V870 را با رم 4 گیگابایتی معرفی کرد

کمپانی چینی ZTE که سال گذشته به خاطر فروش محصولات و خدمات خود به ایران و کره شمالی، مشمول جریمه 1.19 میلیارد دلاری از سوی دولت آمریکا شده بود، همچنان با قدرت به فعالیت خود ...

کمپانی چینی ZTE که سال گذشته به خاطر فروش محصولات و خدمات خود به ایران - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و کره شمالی، مشمول جریمه 1.19 میلیارد دلاری از سوی دولت آمریکا شده بود، همچنان با قدرت به فعالیت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خود ادامه داده و موبایل های جدیدی را به بازار عرضه می کند.

تازه ترین محصول شرکت مذکور «V870» نام دارد که یک موبایل میان رده با بدنه فلزی بوده، و از مشخصات فنی قابل قبولی در قیاس با سایر گزینه های هم قیمت خود در بازار برخوردار است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

تلفن مورد بحث به نمایشگر 5.5 اینچی IPS با رزولوشن Full HD مجهز شده که برای اکثر مصرف کنندگان کافی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نظر می رسد. چیپست به کار رفته در میان رده جدید ZTE ساخت کمپانی کوالکام و مدل اسنپدراگون 435 است که با هشت هسته پردازشی 1.4 گیگاهرتزی و 4 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گیگابایت رَم، از پس تمام فعالیت های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - روزمره و حتی بازی های متوسط بر خواهد آمد.

V870 به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود مجهز شده است

در پنل پشتی شاهد حضور حسگر اثر انگشت و دوربین 16 مگاپیکسلی با فلش LED هستیم که در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی، تمام امکانات کاربر برای ثبت تصاویر هستند. در ضمن این تصاویر و سایر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - داده ها در 64 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گیگابایت حافظه داخلی V870 قابل ذخیره سازی هستند که در صورت نیاز به فضای بیشتر، از طریق درگاه کارت Micro SD قابل افزایش خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

تلفن هوشمند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مورد بحث که از دو اسپیکر قدرتمند و یک باتری 3000 میلی آمپری برخوردار است، با قیمتی در حدود 400 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone