🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44662.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اوپو از موبایل Oppo R11 رونمایی کرد؛ مجهز به اسنپدراگون 660 و ماژول دوربین دوگانه

اوپو یکی از شرکت های معتبر سازنده تلفن همراه هوشمند است که شاید نام آن در خارج از مرزهای چین کمتر شنیده شده باشد اما موبایل های تولید شده توسط این کمپانی به سبب بهره ...

اوپو یکی از شرکت های معتبر سازنده تلفن همراه هوشمند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است که شاید نام آن در خارج از مرزهای چین کمتر شنیده شده باشد اما موبایل های تولید شده توسط این کمپانی به سبب بهره مندی از قابلیت های گوناگون و بعضاً نوآورانه، همواره مورد استقبال علاقه مندان به پلتفرم اندروید قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اند. اکنون هم خبرها حاکی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از آن هستند که آنها اخیراً تازه ترین محصول خود یعنی Oppo R11 را معرفی کرده اند.

تلفن همراه Oppo R11 که قرار است از بیستم خرداد ماه در رنگ های طلایی، رز گلد و مشکی پا به عرصه رقابت گذارد، از بدنه ای تمام فلزی بهره برده و نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و برخوردار از فناوری AMOLED را در خود جای داده است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دوربین دوگانه Oppo R11 امکان زوم اپتیکال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دو برابری را در اختیار کاربر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار می دهد

اما شاید یکی از مهم ترین بخش هایی که اوپو - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در تلفن همراه تازه خود توجه ویژه ای بدان داشته، تصویربرداری است. این شرکت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای Oppo R11 یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی را در قالب دوربین دوگانه اصلی در نظر گرفته است.

گفتنی است دوربین های مورد اشاره - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قادر هستند با بهره مندی از فناوری «Spectra ISP» کوالکام، زوم 2 برابری اپتیکال را به ارمغان بیاورند. علاوه بر آن، برخورداری از ماژول - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دوربین دوگانه به Oppo R11 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - امکان ثبت تصاویر در حالت پرتره را می دهد. همچنین باید گفت که شرکت سازنده، یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم عهده دار ثبت تصاویر سلفی کرده است.

لازم به ذکر است در قلب اسمارت فون Oppo R11 یک چیپست اسنپدراگون 660 در کنار حافظه رم 4 گیگابایتی و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی قرار گرفته و انرژی دستگاه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم از یک باتری 2900 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone