🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44658.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

در iOS 11 شاهد اضافه شدن فایل منیجر جدید اپل به نام Files هستیم

همانطور که انتظار داشتیم اپل دقایقی پیش از سیستم مدیریت فایل جدید خود با نام APFS رونمایی کرد که از مدتی پیش در iOS اضافه شده بود و قرار است در نسخه بعدی سیستم عامل دسکتاپ ...

همانطور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که انتظار داشتیم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل دقایقی پیش از سیستم مدیریت فایل جدید خود با نام APFS رونمایی کرد که از مدتی پیش در iOS اضافه شده بود و قرار است در نسخه بعدی سیستم عامل دسکتاپ این شرکت هم مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم مدیریت فایل جدید مزیت های مختلفی مثل سرعت بالاتر، امنیت بیشتر و پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فضاهای ابری سوم شخص مثل دراپ باکس، وان درایو و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گوگل درایو - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارد.

اما نکته ی دیگر اینکه پس از آمدن سیستم جدید، قرار است یک اپلیکیشن تازه هم به نام Files به iOS اضافه شود و رابط کاربری مشابه Finder مک را به سیستم عامل موبایل این شرکت اضافه کند.

با وجود این اپلیکیشن جدید می توانید پوشه و زیرپوشه های خود را مشاهده کنید و گزینه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های مورد نیاز برای تعامل با آنها را در اختیار داشته باشید.

در پایان گفتنی است که نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپ اپل پاییز امسال با نام High Sierra به بازار عرضه می شود، اما اپلیکیشن Files از هم اکنون روی فروشگاه نرم افزاری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل در حال اضافه شدن است و انتظار می رود در آینده ی نزدیک به کاربران iOS عرضه شود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone