🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44661.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کیفیت صدای اسپیکر هوشمند هوم پاد تحسین بر انگیز است [تماشا کنید]

همانطور که در دیجیاتو خواندید، روز گذشته اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود از اسپیکر هوشمند «HomePod» رونمایی کرد. همچنین کمپانی مذکور در حاشیه کنفرانس، پیش نمایش کنترل شده ای از قابلیت های محصول جدید ...

همانطور که در دیجیاتو خواندید، روز گذشته اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود از اسپیکر هوشمند «HomePod» رونمایی کرد. همچنین کمپانی مذکور در حاشیه کنفرانس، پیش نمایش کنترل شده ای از قابلیت های محصول جدید خود را نیز به حاضران ارائه داد.

البته نمونه موجود هنوز توانایی پشتیبانی از سیری را نداشت و فقط قطعه های موسیقی پیش فرضی که اپل انتخاب کرده بود را پخش می کرد؛ اما با این حال، کیفیت صدای فوق العاده هوم پاد هم به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تنهایی و هم به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - صورت استریو (دو تایی) بسیار تحسین بر انگیز بود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

توانایی اسپیکر اپل در پر کردن فضا با صدای موسیقی یکی از اصلی ترین ویژگی های آن است که به دلیل خروجی بِیس قدرتمند هوم پاد امکان پذیر می شود. هرچند این محصول نمی تواند به عنوان یک ساب - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ووفر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مستقل عمل کند، اما در مقایسه با سایر اسپیکرهای هوشمند بازار مانند اکو و گوگل هوم، عملکرد بهتری را در زمینه «Bass» از خود نشان می دهد.

هوم پاد با استفاده از 7 توویتر مجزا، موسیقی را با کیفیت بالا پخش می کند

در حین پخش موسیقی از اسپیکرهای هوشمند، اپل تصریح کرد قرار نیست هوم پاد با استفاده از حقه هایی مانند تولید صدای استریوی مصنوعی کیفیت شنیداری کاربران را ارتقا دهد بلکه، هفت «توویتر» موجود در محصول مورد بحث عمل جداسازی بخش های مختلف موسیقی را برای رسیدن به این هدف انجام خواهند داد. در واقع شرکت مورد بحث صداهایی مانند نواخت پیانو در پس زمینه را از صدای خواننده متمایز دانسته و به صورت جداگانه از هم پخش خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اپل مدعی است هوم پاد می تواند با استفاده از میکروفون های خود، ابعاد محیط را تشخیص داده و صدای اصلی موسیقی (خواننده) را در مرکز اتاق پخش کرده و صداهای فرعی و پس زمینه را به سمت دیوارها ارسال کند.

البته چنین ویژگی منحصر به فردی چندان هم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دور از انتظار نبود چرا که خود شرکت سازنده نیز، اسپیکر مذکور را در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - وهله اول یک ابزار پخش موسیقی دانسته و قابلیت پشتیبانی از دستیار هوشمند را در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مراتب بعدی قرار داده است.

در ادامه پیش نمایش، اپل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دو عدد هوم پاد را به صورت یکپارچه و استریو به کار گرفت که کیفیت خروجی را در یک کلام، دو برابر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرد. هرچند شاید خرید دو دستگاه اسپیکر هوشمند و استفاده از آنها در سینمای خانگی، چندان منطقی به نظر نرسد اما مطمئناً برخی از علاقه مندان و طرفداران اپل و «Air Play»، از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - همین حالا برای خرید یک جفت هوم پاد برنامه ریزی کرده اند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

کیفیت صدای هوم پاد نسبت به سونوس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 3 و آمازون اکو، یک سر و گردن بالاتر است

مرحله بعد، مقایسه اسپیکر هوشمند اپل با رقبا بود که در این تست، «Amazon Echo» و «Sonos 3» حضور داشتند. هوم پاد اپل با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اختلاف خروجی بهتری نسبت به رقیبان خود داشت اما اگر بخواهیم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عادلانه قضاوت کنیم، اسپیکر اِکو موسیقی خود را از طریق بلوتوث - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - (در مقایسه با کابل مستقیم برای هوم پاد) دریافت می کرد و سونوس 3 نیز به احتمال زیاد از تنظیمات بهینه «Sonos’ TruePlay» برای پخش موسیقی در فضای بسته بی بهره بود.

در نهایت یکی از جالبترین ویژگی های اسپیکر مورد بحث، نمایش دکمه های - و + در بالا و قسمت مربوط به سیری بود که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به سیری یا دکمه های تنظیم ولوم روی بدنه آیفون، حجم صدای خروجی هوم پاد را تنظیم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone