🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  4. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  5. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28377.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کشف یک حفره امنیتی در نسخه های قدیمی ویندوز؛ مایکروسافت وصله امنیتی را منتشر کرد

مایکروسافت به کاربران نسخه های قدیمی ویندوز هشدار داده تا سریعا اقدام به نصب بروزرسانی منتشر شده توسط این شرکت کنند تا از موج جدید حملات در امان باشند. این غول تکنولوژی برای یک آسیب ...

مایکروسافت به کاربران نسخه های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - قدیمی ویندوز هشدار داده تا سریعا اقدام به نصب بروزرسانی منتشر شده توسط این شرکت کنند تا از موج - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - جدید حملات در امان باشند. این غول تکنولوژی برای یک آسیب پذیری «اجرای کد از راه دور» که در سرویس ریموت دسکتاپ این شرکت پیدا شده بود وصله امنیتی داده که مربوط به نسخه های ویندوز XP، 7 و سرورهای 2003، 2008 R2 و سرور 2008 می شود.

این حفره امنیتی می تواند به تکرار باج افزاری مانند واناکرای منجر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - شود

اقدام مایکروسافت در جهت عرضه بروزرسانی برای نسخه های قدیمی ویندوز بسیار غیر معمول تلقی می شود زیرا همه آن ها از رده خارج شده اند، کاربران نیز مجبورند آپدیت ها را به شکل دستی از وبسایت مایکروسافت دریافت کنند.

«سایمون پوپ»، رئیس بخش واکنش به حادثه در مرکز واکنش امنیتی مایکروسافت گفته این آسیب پذیری ویندوز از نوع pre-authentication است و نیازی به دخالت کاربر ندارد. به عبارت دیگر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - آسیب پذیری مورد بحث wormable و قابل انتقال بوده، و اگر در آینده - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - بدافزاری موفق به سو استفاده از آن شود خواهد توانست از یک سیستم به بعدی منتقل شده و فاجعه ای مانند باج افزار واناکرای بیافریند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران
خرداد سال قبل باج افزار واناکرای بیش از 200 هزار کامپیوتر در بیش از 150 کشور جهان را تحت تاثیر قرار داد

مایکروسافت گفته هنوز شاهد سو استفاده از این حفره - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - امنیتی نبوده، اما حالا که برای آن وصله منتشر کرده باید منتظر ماند و دید هکرها چه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - زمان با مهندسی معکوس این وصله ها قادر به توسعه بدافزار می شوند. خوشبختانه ویندوز 8 و 10 تحت تاثیر این آسیب قرار نگرفته اند.

با اینکه اخیرا ویندوز 10 به محبوبیتی بیشتر از ویندوز 7 دست - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - یافته کماکان میلیون ها دستگاه در دنیا از این سیستم عامل استفاده می کنند و وقوع یک حمله گسترده می تواند دردسر ساز شود.

هنگامی که باج افزار واناکرای در سال 2017 هزاران کامپیوتر در بیش از 150 کشور جهان را آلوده کرد، مایکروسافت سنت عرضه نکردن بروزرسانی برای سیستم عامل های قدیمی را کنار گذاشت. این شرکت تمام تلاشش را برای جلوگیری از وقوع حادثه ای مشابه به کار بسته - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - اما همواره اعلام کرده بهترین راه برای در امان بودن از چنین حملاتی استفاده از جدیدترین نسخه های سیستم عاملش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone