🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44659.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

۹ قابلیت جذاب iOS 11 که اپل روی صحنه از آنها چیزی نگفت

کنفرانس توسعه دهندگان WWDC اگل دقایقی پیش بالاخره به پایان رسید و توانستیم طی این رویداد دو ساعته با جزییات تازه ای درباره سیستم عامل iOS 11 آشنا شویم؛ اما بدیهی است که طی این ...

کنفرانس توسعه دهندگان WWDC اگل دقایقی پیش بالاخره به پایان رسید و توانستیم طی این رویداد دو ساعته با جزییات تازه ای درباره سیستم عامل iOS 11 آشنا شویم؛ اما بدیهی است که طی این دو ساعت، اپل باید موضوعات گوناگونی را مورد پوشش قرار می داد و طبیعی است - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که برخی از مسائل، مانند واقعیت افزوده یا عرضه اسپیکری هوشمند، در اولویت قرار می گیرد.

دقیقاً به همین خاطر است که اگل مجبور می شود از خیر معرفی برخی قابلیت های جدیدش بگذرد. بنابراین بیایید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نگاهی بیندازیم به برخی از ویژگی هایی که اپل اشاره ای کوچک به آنها داشت اما نتوانست اطلاعات بیشتری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - درباره آن ها در اختیارمان بگذارد؛ هرچند که همین اطلاعات ناچیز، برای آنکه بدانیم با چه ویژگی هایی طرف هستیم کافی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خواهد بود.

تایپ برای سیری

دستیار های دیجیتالی به همان اندازه که کارآمد هستند می توانند مایوس کننده باشند؛ بنابراین هرچه تعامل با آنها شکلی ساده تر بیابد، قطعاً بیشتر مورد توجه کاربران قرار خواهد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گرفت. به نظر می رسد که اپل بالاخره برای افزودن یکی از پردرخواست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ترین قابلیت ها برای هر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دستیار دیجیتالی ای آماده شده و در iOS 11 قادر به تایپ سوالات و فرمان های خود برای سیری خواهید بود.

پشتیبانی از QR Code

QR Codeها به اندازه دیگر نقاط جهان در آمریکا از محبوبیت برخوردار نیستند و طبیعی است که اپل به همین خاطر، نیازی به پشتیبانی از آنها ندیده بود. اما به نظر می رسد که اپل بالاخره تغییر عقیده داده و پشتیبانی از QR Code ها را آغاز کرده که احتمالاً از طریق اپلیکیشن دوربین پیش فرض - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - iOS 11 در دسترس قرار دارد. بنابراین هر شش ماه یکبار که می خواهید یک کد QR را اسکن کنید، دیگر نیازی به دانلود یک اپلیکیشن شخص ثالث ندارید.

 حالت تک-دستی

از زمان عرضه iOS 8، اپل به توسعه دهندگان اجازه داد تا کیبوردهای شخص ثالث را به دست کاربران برسانند. از آن زمان، این کمپانی برخی از محبوب ترین قابلیت های این کیبوردها را برداشته و آنها را به iMessage آورده است. مهم ترین قابلیت جدیدی که حالا به iOS - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 11 خواهد آمد، حالت تک-دستی است. مسلماً هنوز این ویژگی را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از نزدیک ندیده ایم و نمی دانیم چطور عمل می کند، اما می توان حدس زد که امکان تغییر ساختار کیبورد و هدایت آن به سمت راست یا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چپ تصویر وجود دارد تا دیگر انگشت شست تان برای رسیدن به حروف انتهایی کیبورد خواب نرود!

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

ضبط - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ویدیو از نمایشگر

اپل هم اکنون مسیر طی شده توسط رقبایی همچون سامسونگ را در پیش گرفته که قبل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از این، امکان ضبط ویدیو از نمایشگر را در محصولات سری گلکسی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خود جای داده بود. هم اکنون اپل در iOS 11 در نظر گرفته تا قابلیت مذکور - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را به محصولات خود آورده و امیدوار هستیم ضبط و ذخیره به صورت GIF را هم لحاظ کرده باشد.

اسکرین شات و علامت گذاری

قابلیت مذکور که اپل آن را به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صورت دمویی برای آپید پرو به نمایش گذاشت، این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که بلافاصله پس از ثبت اسکرین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شات، تصویر گرفته شده را دوباره کراپ کرده و یا قسمت مهم آن را علامت گذاری کند. در این صورت دیگر نیازی به بازگشت به گالری و ویرایش تصویر در آنجا نخواهد بود.

اپلیکیشن پادکست با طراحی تازه

گفتنی است اپل در iOS 11 به صورت کلی محیط کاربری اپ استور را دوباره طراحی کرده، بنابراین بازطراحی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اپلیکیشن پادکست هم چنان دور از انتظار نبوده است چرا که نرم افزار مذکور هم مشابه با یک مارکت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عمل می کند. می بایست اشاره کرد بخش Discovery پیشتر هم در برنامه پادکست اپل حضور داشته و حالا کمپانی فرصت آن را پیدا کرده تا بیشتر روی آن کار کند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

3D تاچ برای جا به جایی در تَب های سافاری

فرآیند جا به جایی و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گشت و گذار در تب های مختلف سافاری، احتمالاً به خاطر تفاوت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هایی که با سایر مرورگرها دارد، برای بسیاری از کاربران تا حدی سردرگم کننده است. البته هنوز معلوم نیست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که اپل در iOS11 چه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تدبیری برای این مسئله اندیشیده اما، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - استفاده از قابلیت لمس سه بعدی می تواند تا حدودی راهگشا باشد.

سایر کاربردهای 3D تاچ

بر اساس شواهد موجود، اپل قصد دارد در سیستم عامل جدید خود، از فناوری لمس سه بعدی بیشتر استفاده کند. به عنوان مثال این قابلیت می تواند نقش میانبر را برای ویژگی «Look Up» (کاربران می توانند با استفاده از لوک آپ، مفهوم و نتایج جست وجوی مربوط به کلمه ای خاص را مشاهده کنند) بازی کند. همچنین 3D تاچ با اضافه شدن اشتراک گذاری URL در اپلیکیشن iMessage، کارکردهای تازه ای در سیستم پیام رسانی اپل پیدا کرده است.

اطلاعات پرواز در سافاری و Spotlight

یکی از مهمترین کاستی های سیری نسبت به دستیار هوشمند گوگل، عدم تشخیص زمان و مقصد سفر کاربران بود. حالا این مسئله در iOS11 حل شده و اطلاعات مربوط به پرواز، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توسط آیفون ذخیره شده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و در ویجت «Spotlight» قابل مشاهده خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone