🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25624.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر مایکروسافت اج کرومیوم ژانویه 2020 منتشر می‌شود

مایکروسافت قصد دارد مرورگر اج کرومیوم را در تاریخ 15 ژانویه 2020 (25 دی) برای ویندوز 10، ویندوز 7، ویندوز 8 و مک او اس منتشر کند. غول نرم افزاری نسخه بتای این مرورگر، که ...

مایکروسافت قصد دارد مرورگر اج کرومیوم را در تاریخ 15 ژانویه 2020 (25 دی) برای ویندوز 10، ویندوز 7، ویندوز 8 و مک او اس منتشر کند. غول نرم افزاری نسخه بتای این مرورگر، که بیشتر قابلیت های نسخه نهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان - را دارد، منتشر کرده است.

مایکروسافت چند ماه قبل نسخه بتای مرورگر اج کرومیوم را منتشر کرده بود و قول داده بود تا ویرایش نهایی آن اوایل سال - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان - 2020 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان - منتشر شود. نسخه بتای این مرورگر قابلیت هایی همچون سینک کردن پسوردها، تاریخچه، سایت های مورد علاقه و تنظیمات در ویندوز، مک او اس، iOS و اندروید را دارد.

به قابلیت های فوق باید ویژگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان - محافظت از فعالیت های اینترنتی کاربر را هم اضافه کرد که به طور پیش فرض - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان - فعال شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان

غول نرم افزاری ساکن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان - ردموند چند روز قبل نیز از لوگوی جدید مرورگر اج کرومیوم رونمایی کرد. لوگوی قدیمی شباهت زیادی به اینترنت اکسپلورر داشت ولی در نسخه جدید ظاهری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان - مواج دارد.

مایکروسافت چندین قابلیت جدید را برای کسب و کارها در نسخه جدید مرورگر اج قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان - داده که از جمله آنها می توان به امکان پیدا کردن همکاران، مکان اداره ها، نقشه طبقات ساختمان ها و حتی پیدا کردن معنی سرنام (Acronym) شرکت ها با تایپ کردن آنها در نوار آدرس، اشاره کرد.

امنیت و سرعت مرورگر مایکروسافت اج کرومیوم نیز در نسخه جدید بیشتر شده و در حالت پیش فرض یا Balanced mode از رصد شدن فعالیت های اینترنتی کاربر توسط سایت های بازدید نشده و همچنین از فعالیت رصد کننده های مخرب جلوگیری می کند. ممکن است برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان - از تنظیماتی که کاربر برای برخی از سایت ها و تبلیغات انجام داده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سقز استان کردستان - از بین بروند ولی به گفته مایکروسافت سایت ها همانطور که کاربر انتظار دارد نمایش داده خواهند شد.

مایکروسافت فعلاً برنامه ای برای حذف اپ اینترنت اکسپلورر از ویندوز 10 ندارد ولی به گفته این شرکت دیگر روی کامپیوترهای جدید نصب نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone