🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25632.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نفوذ هکرهای چینی به سازمان‌های دولتی ۶ کشور

یک گروه هکری وابسته به چین طی سال‌های اخیر حملاتی را علیه سازمان های دولتی در کشورهای مختلف ترتیب داده است. بر اساس گزارش کمپانی امنیتی Positive Technologies گروه هکری Calypso APT از سال ۲۰۱۶ با هدف گرفتن ...

یک گروه هکری وابسته به چین طی سال‌های اخیر حملاتی را - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - علیه سازمان های دولتی در کشورهای مختلف ترتیب داده است.

بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - گزارش کمپانی امنیتی Positive Technologies گروه هکری Calypso APT از سال ۲۰۱۶ با هدف گرفتن موسسات دولتی هند، برزیل، ترکیه، قزاقستان، روسیه و تایلند، مشکلات عمده‌ای را برای آنها به وجود آورده است.

در این حملات ابتدا سیستم های سازمانی Perimeter که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - دیگر شبکه های تایید نشده در تعامل است، هدف قرار گرفته. سپس هکرها با استفاده از بدافزارها و ترفندهای خاص به شبکه داخلی قربانیان نفوذ کرده اند. در این مرحله مهاجم قادر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - بوده با استفاده از آسیب پذیری های اجرای کد از راه دور یا از طریق هویت های سرقت شده بین سیستم ها به کند و کاو بپردازد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی

Calypso APT از تمامی این اقدامات هدفی جز ضربه زدن به سازمان های دولتی کشورهای هدف نداشته و این ماموریت را با موفقیت انجام داده است. از نظر متخصصان Positive Technologies موفقیت این گروه مدیون استفاده از ابزارهایی است که در دسترس عموم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - قرار دارند:

اجرای موفق حملات تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - حد زیادی ناشی از بکارگیری ابزارهایی است - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - که به شکل گسترده در دسترس مدیران شبکه قرار دارد. هکرها برای نفوذ هم از ابزارهای اکسپلویت نظیر SysInternals، Mimikatz، EternalBlue و EternalRomance بهره برده اند که در دسترس عموم قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - دارند.

کمپانی امنیتی مذکور بر این باور است که استفاده مهاجمان از بدافزار PlugX و تروجان Byeby می تواند نشانه ای از چینی بودن آنها باشد چرا که این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - دو ابزارها بین هکرهای وابسته به این کشور محبوبیت بالایی دارند. علاوه بر این آدرس های IP به دست آمده از این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اراک استان مرکزی - گروه هم به چین ارتباط دارد.

جمعه گذشته هم شرکت امنیت سایبری FireEye از شناسایی گروهی هکر چینی خبر داد که با آلوده سازی شبکه های مخابراتی سراسر دنیا، پیامک های ارسالی از طریق هزاران شماره تلفن موبایل را سرقت می کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone