🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25631.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ادوبی Aero معرفی شد؛ اپ طراحی واقعیت افزوده بدون کدنویسی

ادوبی از اپ Aero رونمایی کرده که بدون نیاز به کدنویسی به کاربران iOS امکان تولید محتوای واقعیت افزوده با ARKit را می دهد. ادوبی در کنفرانس مکس امسال اپ های جذابی را برای کاربران اپل به ارمغان آورد ...

ادوبی از اپ Aero رونمایی کرده که بدون نیاز به کدنویسی به کاربران iOS امکان تولید محتوای واقعیت افزوده با ARKit را می دهد.

ادوبی در کنفرانس مکس امسال اپ های جذابی را برای کاربران اپل به ارمغان آورد که یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - آنها نخستین اپ واقعی افزوده این شرکت به نام Aero است. این اپ رایگان به کاربران آیفون و آیپد اجازه می دهد بدون - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - نیاز به هیچ دانش کدنویسی و با استفاده از یک رابط کاربری بصری به ایجاد تجارب AR بپردازند.

ادوبی Aero به جای برنامه نویسی بر برنامه های ادوبی متکی بوده و با وارد کردن فایل های ۳ بعدی از Dimension و لایه های دو بعدی از فتوشاپ و ایلاستریتر به ایجاد تجارب واقعیت افزوده کمک می کند.

ادوبی Aero به صورت گام به گام به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - کاربران فاقد تجربه طراحی سه بعدی کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - می کند تا مناظر AR بسازند. این اپ همچنین با برنامه های قدرتمندی نظیر مایا و C4D هم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - سازگاری دارد. اشیاء سه بعدی طراحی شده در این اپ ها را به راحتی می توان در Aero باز کرد و پس از تنظیم مکان، ابعاد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - و جهت حرکت شی آنرا برای افراد دیگر ارسال کرد.

Aero نخستین بار در خلال رویداد WWDC 2018 به نمایش درآمد. آن زمان ادوبی اعلام کرد که به لطف همکاری با کمپانی انیمیشن سازی پیکسار و اپل فرمت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - USDZ را برای تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - و به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - اشتراک گذاری محتوای واقعیت افزوده توسعه داده است. این فرمت جدید به کاربر اجازه می دهد پیش نمایشی از پروژه های Aero را از طریق iMessage به افراد دیگر ارسال کند تا آنها بدون نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - به دانلود، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - قادر به اجرا و مشاهده پروژه باشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان

Aero نشانه ای از بلندپروازی های کمپانی ادوبی در حوزه واقعیت افزوده و ترکیبی است. با توجه به سادگی فرایند و عدم نیاز به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فومن استان گیلان - برنامه نویسی طراح می تواند با تکیه بر دانش فعلی خود برای کار با فتوشاپ و ایلاستریر تجارب AR جذابی خلق کند، در نتیجه احتمال استقبال از این پروژه بسیار بالاست.

ادوبی Aero به صورت رایگان در اپ استور منتشر شده است. یکی دیگر از برنامه های قدرتمندی که ادوبی در خلال همین کنفرانس منتشر کرد فتوشاپ آیپد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone