تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10147.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 FE 5G با چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ در کنسول گوگل پلی رویت شد

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گلکسی S21 FE 5G در اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل اکتبر است. حالا این گوشی هوشمند در کنسول گوگل پلی قرار گرفته که در کنار تراشه اگزینوس ...

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گلکسی S21 FE 5G در اواخر ماه جاری - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - میلادی یا اوایل اکتبر است. حالا این گوشی هوشمند در کنسول گوگل پلی قرار گرفته که در کنار تراشه اگزینوس - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - ۲۱۰۰، اطلاعات دیگری - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - هم در اختیارمان قرار می‌دهد.

گلکسی S21 FE 5G از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ برخوردار است که یک هسته Cortex-A78 با فرکانس ۳ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز دارد. اگرچه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - در کنسول گوگل پلی به یک هسته Cortex-A78 اشاره کرده، اما این تراشه یک هسته Cortex-X1 دارد و احتمالا با یک اشتباه روبه‌رو هستیم.

در کنسول - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - گوگل پلی ۸ گیگابایت رم، اندروید ۱۱ و پردازشگر گرافیکی Mali G78 دیگر مشخصات این دستگاه هستند. از آنجا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - که انتشار رابط کاربری One UI 4 با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - تاخیر مواجه شده، احتمالا شاهد استفاده از رابط کاربری One UI 3.1.1 برای آن خواهیم بود. طبق این مشخصات، گلکسی S21 FE 5G نه تنها می‌تواند کارهای روزمره را به خوبی انجام دهد، بلکه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - مشکلی در انجام وظایف سنگین هم نخواهد داشت.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان

رزولوشن نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد گلکسی S21 FE برابر فول اچ‌دی پلاس خواهد بود و یک بریدگی قطره‌ای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - در بالای آن، دوربین سلفی را میزبانی خواهد کرد. در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - قرار می‌گیرد که شامل سنسورهای ۳۲، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی می‌شود. باتری این دستگاه ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مانند دیگر مدل‌های سری اس، جدیدترین عضو این خانواده هم در برخی بازارهای اروپایی و آمریکایی به جای پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰، از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد. گفته شده گوشی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - گلکسی اس FE 21 در اواخر ماه اکتبر راهی قفسه‌ فروشگاه‌ها می‌شود، البته - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - سامسونگ هنوز اطلاعات فوق را تایید نکرده و نمی‌توان چندان به آن اطمینان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone