تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35229.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سرقت اطلاعات ژنتیکی؛ کابوس امنیتی دیگری در راه است

شرکت ارائه دهنده خدمات تست DNA به نام MyHeritage به تازگی اعلام کرده که هکرها توانسته اند اطلاعات بیش از 92 میلیون حساب کاربری آنها را به سرقت ببرند. البته هکرها تنها به آدرس های ...

شرکت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ارائه دهنده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خدمات تست DNA به نام MyHeritage به تازگی اعلام کرده که هکرها توانسته اند اطلاعات بیش از 92 میلیون حساب کاربری آنها را به سرقت ببرند. البته هکرها تنها به آدرس های ایمیل و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رمزهای عبور، آن هم به شکل رمزگذاری شده دست پیدا کرده و به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اطلاعات ژنتیکی افراد نرسیده اند، ولی این واقعه سؤال مهمی را در حوزه امنیت به وجود آورده است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

شکی نیست که حملاتی از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این دست به داده های حساسی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مانند اطلاعات ژنتیکی، در آینده هم از نظر تعداد و هم از نظر شدت، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهند داشت، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چون جمع آوری و کاربرد این داده ها طی سالیان اخیر بسیار بیشتر شده. حتی می توان انتظار داشت که حملات به شکل سازمان یافته و هدفمند روی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اطلاعات DNA افراد خاص انجام شود. سؤال اینجاست که هَک شدن یا سرقت اطلاعات DNA چه عواقبی دارد؟

باج خواهی، ساده ترین دلیل سرقت اطلاعات ژنتیکی است

پروفسور «جیووانی وینیا» استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا - سانتا باربارا و مؤسس شرکت امنیت سایبری «لست لاین» (Lastline) می گوید یکی از ساده ترین انگیزه های هکرها برای سرقت اطلاعات ژنتیکی، باج گیری در قبال داده های DNA است. اگر شما پول درخواستی سارقین را نپردازید، دسترسی به این اطلاعات ارزشمند را برای همیشه از دست می دهید یا اینکه داده ها در فضای وب منتشر می شوند. اوایل سال جاری میلادی بیمارستان هانکوک در ایالت ایندیانای آمریکا مجبور شد 4 بیتکوین (معادل 55000 دلار در آن زمان) به هکرها بپردازد تا دوباره به 1400 فایل قفل شده روی سرورهایش دسترسی پیدا کند.

با این حال دلایل دیگری هم برای حساسیت بیشتر داده های ژنتیکی وجود دارد. وینیا می - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گوید این قبیل اطلاعات در بازار سیاه به خوبی به فروش می رسند، ضمن اینکه شرکت های بیمه هم از مشتریان اصلی چنین داده هایی به شمار می روند. یکی از سناریوهای احتمالی چنین است:

فرض - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کنید یک روز برای دریافت وام - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با دوره بازپرداخت طولانی به بانک یا مؤسسه اعتباری می روید، ولی با درخواست شما موافقت نمی شود. پس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از پیگیری های مداوم متوجه می شوید سیستم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اعتبارسنجی بانک از طریق اطلاعات ژنتیکی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شما متوجه شده که به خاطر ویژگی های وراثتی، احتمال ابتلای شما به بیماری خاصی نظیر آلزایمر بالاست و شاید قبل از بازپرداخت کامل وام از دنیا بروید.

محققین، شرکت های بیمه، و پلیس، مشتریان اصلی اطلاعات ژنتیکی هستند

البته شرکت MyHeritage در زمینه تست های سلامتی و پزشکی عمل نمی کند، ولی تعدادی کمپانی دیگر نظیر 23andMe و Helix در این حوزه مشغول فعالیت هستند. اطلاعات ژنتیکی و DNA هم که مشتریان زیادی دارند: محققین برای تحقیقات علمی به دنبال داده های ژنتیکی هستند، شرکت های بیمه برای محاسبه هزینه بیمه های سلامت و عمر از این اطلاعات استفاده می کنند، و پلیس هم برای ردیابی و به دام انداختن مهاجمین از چنین روشی بهره می گیرد، اتفاقی که همین اواخر برای یکی از متهمین به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قتل در آمریکا افتاد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

از طرفی، امنیت و محرمانگی در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حوزه ژنتیک هم هنوز به خوبی تعریف - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نشده و به همین دلیل نفوذ در چنین اطلاعاتی می تواند عواقب جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - طور که پروفسور «ناتالی رام» استاد حقوق حوزه مباحث اخلاقی در دانشگاه بالتیمور می گوید، هرجا داده ای وجود داشته باشد، راهی برای سوء استفاده از آن هم پیدا می شود.

کد ژنتیکی به شکل خام، هدف اصلی هکرها نیست

سایت های تست ژنتیکی، گنجینه ای از اطلاعات حساس و ارزشمند هستند. برخی سایت ها به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کاربران اجازه می دهند یک نسخه از کد ژنتیکی کامل خود را دانلود کنند، و برخی دیگر از چنین مزایایی بی بهره اند. البته کد ژنتیکی کامل را نمی توان ارزشمند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ترین هدف هکرها در نظر گرفت. به گفته رام، نمی توان کد ژنتیکی را به طور کامل مطالعه و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تفسیر کرد. سارقین بیشتر به صفحات داخلی حساب - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های کاربری علاقه مند هستند که تفسیر داده های ژنتیکی و جمع بندی آن را ارائه می دهند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

این اطلاعات برای شرکت های بیمه، سازمان های تأمین نیروی انسانی و پلیس ارزشمند هستند. زمانی که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چنین اطلاعاتی روی فضای وب منتشر شود و به شکل آنلاین در اختیار همه قرار گیرد، می توان تبعیض ژنتیکی را هم به فهرست تبعیض های جوامع انسانی اضافه کرد. مثلاً برخی افراد از دریافت وام های طولانی مدت محروم می شوند یا هزینه بیمه عمر آنها بیشتر حساب می شود، هرچند تفسیر اطلاعات ژنتیکی بسیار دشوار است و مباحث مربوط به احتمالات وراثتی هم برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همه قابل درک نیست.

در آینده ای که جمع آوری و عرضه اطلاعات ژنتیکی به اندازه کافی فراگیر شود، به راحتی می توان سرویس هایی را یافت که با پرداخت هزینه اندک، داده های DNA افراد را در اختیارتان قرار می دهند، درست مثل دسترسی به سابقه کیفری و پرونده های قضایی افراد که در حال حاضر ممکن است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

البته پلیس و شرکت ها (احتمالاً) به شکل مستقیم با هکرها همکاری نمی کنند، اما هیچوقت معلوم نمی شود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که اطلاعات از کجا به دست آمده، و همواره بازارهای سیاه و مخفیانه برای خرید و فروش یا باج خواهی وجود خواهد داشت. رام در این باره می گوید:

نمی توان تصور کرد زمانی که اطلاعاتی هک شد و روی وب قرار گرفت، حمایتی از افراد صاحب آنها صورت گیرد. به نظر من - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اینکه اطلاعات از طریق نفوذ غیر قانونی حاصل شده باشند، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - باعث نمی شود که مورد سوء استفاده قرار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نگیرند.

مسئله دیگری هم در این رابطه وجود دارد: تست های ژنتیکی عمومی اکثراً نتایج غلط می دهند. گزارش های سلامتی مبتنی بر تست ژنتیکی در موارد متعدد نتیجه مثبت کاذب (false-positive) دارند و حتی تست های تبارشناسی هم دقت بالایی ندارند. به عنوان مثال برخی از تست های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 23andMe از سوی سازمان غذا و داروی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آمریکا (FDA) تأیید شده و برخی دیگر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هنوز مورد تأیید نیستند، یعنی نمی توان به نتایج آنها استناد کرد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بنابراین اگرچه می توان گزارشی تهیه کرد و در مورد آن به بحث و گفتگو پرداخت، اما تقریباً هیچکس دانش ژنتیکی کافی برای تشخیص صحت و سقم ادعاهای مطرح شده، درک آنها و تصحیح موارد اشتباه را نخواهد داشت. هنوز متخصصین ژنتیک عمومی به اندازه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کافی در دسترس نیستند و در تحقیقات جدید هم مشخص شده که برخی نهادهای پزشکی در تفسیر نتایج چنین تست هایی با مشکل مواجه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هستند.

مهم ترین آسیب پذیری اطلاعات ژنتیکی این است که ثابت و بدون تغییرند

همان طور که هک شدن وب سایت Equifax در سال گذشته نشان داد همچنان با فقدان قوانین اجرایی در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مورد داده های فاش شده از روش های غیر قانونی و هک روبرو هستیم، و افشای اطلاعات ژنتیکی قطعاً جدی تر از اطلاعات کارت های اعتباری محسوب می شود، چون داده های ژنتیکی تغییر ناپذیرند. وینیا به این نکته اشاره می کند که شماره کارت اعتباری، آدرس ها و رمزهای عبور را می شود عوض کرد، اما اطلاعات ژنتیکی را نمی توان تغییر داد، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ضمن اینکه داده های ژنتیکی اغلب ناخواسته فاش می شوند.

رام در این رابطه می گوید «حتی اگر من از خدمات سایت 23andMe استفاده نکنم، شاید بستگان نزدیکم چنین تصمیمی بگیرند و در نتیجه درصد بالایی از اطلاعات ژنتیکی من هم در پایگاه داده آنها وجود خواهد داشت.» مثلاً در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یکی از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این موارد، یکی از دوقلوهای همسان تصمیم به تعیین توالی DNA خود گرفت و در نتیجه، اطلاعات ژنتیکی خواهر دوقلویش را هم در اختیار دیگران قرار داد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اکثر کارشناسان بر این عقیده اند که شرکت های تست ژنتیکی، تعهد اخلاقی سنگین تری در برابر مشتریان خود دارند و باید راهکارهای اساسی برای پیشگیری و مقابله با رخنه های امنیتی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اتخاذ کنند. در حال حاضر در برخی کشورها قوانین محافظت و محرمانگی برای اطلاعات و سوابق پزشکی وجود دارد اما نتایج تست های ژنتیکی تحت پوشش این قوانین قرار نمی گیرند. در قدم نخست باید این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قوانین را اصلاح کرد.

نهایتاً اینکه هنوز برای اعتماد کامل به شرکت هایی از این دست - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بسیار زود است، شرکت هایی که وعده ی کشف حقایق پشت پرده را به ما می دهند ولی سؤالات زیادی پیرامون نحوه فعالیت آنها وجود دارد و نمی دانیم نتایج این تست ها واقعاً درست هستند یا نه. پس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فعلاً بهتر است اطلاعات ژنتیکی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خود را بدون دلیل موجه در اختیار دیگران و در معرض هکرهای مدرن قرار ندهیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone