🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32467.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل کروم 68 برای همه سایت‌های رمزنگاری نشده به کاربران هشدار می‌دهد

به تازگی گوگل کروم 68 منتشر شده و این مرورگر در به روزرسانی جدید خود، تمامی سایت‌های رمزنگاری نشده را در دسته‌ی صفحات غیرایمن قرار می‌دهد و به همین دلیل برچسب “Not Secure” را در مقابل آدرسشان به نمایش ...

به تازگی گوگل کروم 68 منتشر شده و این مرورگر در به روزرسانی جدید خود، تمامی سایت‌های رمزنگاری نشده را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران - در دسته‌ی صفحات غیرایمن قرار می‌دهد و به همین دلیل برچسب - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران - “Not Secure” را در مقابل آدرسشان به نمایش می‌گذارد.

بدین ترتیب از این پس تمامی سایت‌هایی که بر پایه‌ی پروتکل HTTP طراحی شده‌ باشند، مقابل نامشان در آدرس بار گوگل کروم، عبارت “Not Secure” نقش خواهد بست. البته همانند گذشته مشکلی برای وبسایت‌هایی که از پروتکل HTTPS استفاده می‌کنند پیش نخواهد آمد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران

اوایل سال جاری میلادی، شایعه شد که گوگل کروم در به روز رسانی بعدی سایت هایی که از اتصال HTTP برای نمایش صفحات خود استفاده نمایند را با برچسب Not Secure (نا امن) مشخص خواهد کرد. علاوه بر این آیکون برچسب مذکور در صورت تایپ اطلاعات توسط کاربر در چنین صفحاتی از خاکستری - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران - به قرمز تبدیل خواهد شد.

گوگل از سال ۲۰۱۴ میلادی تلاش های بسیاری را به کار بسته تا مدیران وبسایت ها را به استفاده از پرتکل امن HTTPS وادار کند. برای مثال وب سایت‌هایی که از پروتکل HTTPS استفاده می‌کنند، مقام بالاتری در رتبه بندی سایت‌ها کسب می‌کنند و کاربران بیشتری سراغ آنها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران - خواهند رفت.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران

اقدامات ساکنین مانتین ویو موجب شده که در زمینه‌ی امنیت اینترنت تاثیرات شگرفی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران - صورت پذیرد و تمامی سایت‌های وب آرام آرام به سمت رمزنگاری شدن پیش بروند. سایت 9to5google آمار‌هایی در این زمینه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران - ارائه کرده است؛

  • در حال - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران - حاضر ۷۶ درصد ترافیک کروم روی سیستم عامل اندروید از سایت‌های رمزنگاری شده تشکیل‌ می‌شود. - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران - در حالی پیشتر این رقم تنها ۴۲ درصد بود.
  • ۸۵ درصد ترافیک کنونی سیستم عامل کروم به صورت امن طراحی شده‌اند که این عدد پیشتر تنها ۶۷ درصد بود.
  • اکنون ۸۳ سایت از ۱۰۰ سایت برتر اینترنت به طور پیش فرض از پروتکل HTTPS استفاده می‌کنند در حالی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر نمک آبرود استان مازندران - که این رقم در ابتدا ۳۷ سایت بود.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone