🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28460.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

یک هفته اینترنت، عیدی به مشترکان سیم‌کارت‌های شاتل موبایل

«شاتل موبایل» اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری ۳G و ۴G، در روز عید فطر به مشترکین سیم‌کارت‌های خود یک و نیم گیگابایت اینترنت هفتگی «شاتل موبایل پلاس» هدیه می‌دهد. بر اساس اعلام ...

«شاتل موبایل» اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری ۳G و ۴G، در روز عید فطر به مشترکین سیم‌کارت‌های خود یک و نیم گیگابایت اینترنت هفتگی «شاتل موبایل پلاس» هدیه می‌دهد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، کلیه مشترکان قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان - در صورت خرید حداقل ۵ هزار تومان شارژ در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان - طول ماه مبارک رمضان و از طریق کد دستوری #۱* در روز - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان - عید فطر امسال - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک بسته یک و نیم گیگابایتی اینترنت هفتگی شاتل موبایل پلاس عیدی می‌گیرند. البته اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور می‌گوید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان - که برای مشترکان خود علاوه بر عیدی ویژه به مناسبت عید فطر هدایای دیگری هم در نظر گرفته است:

«مشترکان سیم‌کارت‌های شاتل موبایل تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی و با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان - مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان - اینترنت همراه در طول یک هفته تا ۹۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۱.۵ گیگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس در هفته بعد نیز دریافت می‌کنند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان

بر این اساس، مشترکان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان - سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، تا پایان ماه مبارک رمضان و به صورت هفتگی، با مصرف ۱ تا ۲ گیگابایت اینترنت همراه در طی یک هفته، ۳۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان - دقیقه مکالمه خارج شبکه به همراه ۵۵۰ مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش ۸ هزار تومان در طی هفته بعد، به ازای استفاده ۲ تا ۳.۵ گیگابایت اینترنت همراه در طی یک هفته، ۶۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۸۰۰ مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش ۱۲ هزار تومان در طی هفته بعد و با مصرف بیش از ۳.۵ گیگابایت اینترنت همراه در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کوچصفهان استان گیلان - طی یک هفته، ۹۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۱.۵ گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش ۱۷ هزار تومان در طی هفته بعد، هدیه دریافت می‌کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل موبایل با پوشش سراسری ۳G ، ۴G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور  مراجعه و یا با مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone