🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28461.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دهقانی‌نیا: دور زدن طرح رجیستری با IMEI جعلی امکان‌پذیر نیست

سخنگوی طرح رجیستری در واکنش به خبری که روز گذشته (۲۲ اردیبهشت) در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد، تاکید می‌کند که اگرچه شناسه IMEI گوشی‌های موبایل قابل جعل است اما این به معنای دور زده شدن ...

سخنگوی طرح رجیستری در واکنش به خبری که روز - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - گذشته (۲۲ اردیبهشت) در برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - خبرگزاری‌ها منتشر شد، تاکید می‌کند که اگرچه شناسه IMEI گوشی‌های موبایل قابل جعل است اما - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - این به معنای دور زده شدن طرح رجیستری نیست. «حمیدرضا دهقانی‌نیا» در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«به تازگی خبری را در سامانه همتا منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - کردیم اما چند خبرگزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - مواردی را به صورت ناقص انعکاس دادند که نیاز به شفاف‌سازی دارد. گفته می‌شود که با جعل شناسه IMEI، سیستم رجیستری دور زده می‌شود در حالی که این نادرست است. چون طراحان این سیستم از ابتدا می‌دانستند که IMEI قابل جعل است. این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - یک موضوع جدید نیست و علت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - اصلی شکست خوردن طرح رجیستری در دوره‌های قبلی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - هم همین موضوع بوده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - آنچه که اهمیت دارد این است که طرح رجیستری جدید موفق شده است تا با توجه سامانه‌های متعددی که در کنار خودش دارد، با این پدیده با جدیت مقابله کند و اجازه ندهد تا جاعلین IMEI به کار خود ادامه دهند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس

دهقانی‌نیا توضیح می‌دهد که ستاد مبارزه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - با قاچاق کالا و ارز و همچنین سامانه همتا هیچ‌زمان ادعا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - نداشته‌اند که شناسه IMEI قابل جعل نیست، بلکه طرح رجیستری که از سال ۹۶ آغاز شد با استفاده از الگوریتم‌های کشف جرم، به IMEIهای جعلی اجازه فعالیت در شبکه مخابراتی را نمی‌دهد. او در همین رابطه به دیجیاتو گفت:

«ما هیچ وقت ادعا نکرده‌ایم که شناسه IMEI جعل نمی‌شود یا طرح رجیستری از جعل شناسه جلوگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - می‌کند. چنین ادعایی از نظر فنی رد شده است. نسبت دادن چنین ادعایی هم به بنده یا دیگر افرادی که در این طرح زحمت کشیده‌اند، خلاف واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - است. نکته مهم این است که با اجرای طرح رجیستری، زیرساخت‌ها و الگوریتم‌های کشف تخلف سامانه همتا، برای پایش شبکه اپراتوری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - مستقر شد و هرچقدر جلوتر رفتیم، غنی‌تر و از نظر فنی کارآمدتر شد. به همین دلیل است که تمام دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور که دارای شناسه IMEI جعل شده باشند، به صورت کاملاً سیستماتیک، بدون دخالت انسان، حداکثر پس از ۳ روز تشخیص داده می‌شوند و مسدود خواهند شد تا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - امکان دریافت خدمات اپراتوری از آنها سلب شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس

او تاکید می‌کند که به همین شکل، امکان دور زدن طرح رجیستری با جعل شناسه IMEI وجود ندارد. او همچنین خبر می‌دهد که این موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - صرفاً در درگاه‌های اطلاع‌رسانی همتا با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - مردم به اشتراک گذاشته شده است تا از زیان احتمالی خریداران موبایل و دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور جلوگیری به عمل آید. دهقانی‌نیا همچنین به نکته مهم دیگری اشاره می‌کند و می‌گوید:

«افراد سودجو در این فرآیند، یک کد IMEI معتبر را در دستگاه‌های متعدد کپی می‌کنند. نکته بسیار مهم اینجاست که فقط همان دستگاهی که از طریق کد فعال‌سازی یکبارمصرف برای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - خریدار دستگاه اصلی و قانونی فعال شده باشد، امکان دریافت خدمات اپراتوری را دارد و سایر دستگاه‌هایی که با این شناسه به شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - جعلی فعال شده باشند، از دریافت خدمات اپراتور - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فسا استان فارس - محروم می‌شوند. از مردم که می‌خواهند موبایل آکبند یا دست دوم خریداری کنند هم می‌خواهیم که قبل از خرید گوشی موبایل یا سایر دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور، از طریق یکی از درگاه‌های سامانه همتا، نسبت به اصالت دستگاه اقدام کنند. این کار را در حضور فروشنده دستگاه انجام دهند و برای خودشان کد فعال‌سازی طلب کنند تا بتوانند بدون مشکل از خدمات اپراتوری برخوردار شوند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone