🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28451.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از اولین گروه ماهواره‌‌‌های پروژه استارلینک اسپیس‌اکس

ایلان ماسک بنیانگذار شرکت اسپیس‌اکس روز شنبه از 60 ماهواره‌ای که این شرکت قرار است برای پروژه «استارلینک» در مدار زمین قرار دهد، رونمایی کرد. این ماهواره‌ها اولین گروه از هزاران ماهواره‌ای هستند که اسپیس‌اکس ...

ایلان ماسک بنیانگذار شرکت اسپیس‌اکس روز شنبه از 60 ماهواره‌ای که این شرکت قرار است برای پروژه «استارلینک» در مدار زمین قرار دهد، رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - کرد.

این ماهواره‌ها اولین گروه از هزاران ماهواره‌ای هستند که اسپیس‌اکس امیدوار است در سال‌های آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - برای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - فراهم کردن پوشش جهانی اینترنت به فضا بفرستد. ماسک تصویری از این ماهواره‌ها که به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - هم بسته شده و توسط راکت فالکون 9 به فضا پرتاب شدند در توییتر خود منتشر کرد.

ماهواره های مذکور اولین بخش عملیاتی پروژه استارلینک شرکت اسپیس‌اکس هستند. استارلینک درواقع یک مگا-صورت فلکی متشکل از تقریبا 12000 فضاپیماست که در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - مداری نزدیک زمین مستقر می‌شوند و ارتباط اینترنت روی سطح زمین را به صورت تابش امواج فراهم می کنند. کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) به اسپیس‌اکس مجوز پرتاب دو گروه از ماهواره های این پروژه را داده است که یکی صورت فلکی ماهواره‌ای متشکل از 4409 ماهواره و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - دیگری متشکل از 7518 ماهواره خواهد بود. این گروه های ماهواره‌ای قرار است به صورت همگام‌سازی شده دور زمین گردش کرده و اینترنت کل سیاره را فراهم کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران
عکسی که ایلان ماسک از این ماهواره‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - درون فالکون 9 منتشر کرده است

البته مجوزهای صادر شده توسط FCC برای اسپیس اکس مشروط به پرتاب حداقل نیمی از این ماهواره ها طی 6 سال آینده است. تا به حال این شرکت فقط توانسته دو گروه از ماهواره های استارلینک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - اوایل سال 2018 به صورت آزمایشی پرتاب کند. با اینکه این ماهواره‌ها در مدار پایینتری از مدار برنامه‌ریزی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - شده قرار گرفتند اما به گفته ماسک و سایر دست‌اندرکاران پروژه، عملکرد مطلوبی نشان دادند.

به گفته Gwynne Shotwell رئیس اسپیس‌اکس،  این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - گروه 60 تایی هنوز برخی ویژگی‌ها و امکانات - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - لازم برای قرار گرفتن در مجموعه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - ماهواره‌ای نهایی را ندارند. با اینکه امکاناتی از جمله آنتن برای ارتباط با زمین و قابلیت مانور دادن در فضا برای این ماهواره‌ها درنظر گرفته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - اما امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - درفضا نخواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - داشت.

در نهایت Shotwell از این گروه به عنوان ماهواره‌های نمایشی یاد کرد که در واقع برای نشان دادن چگونگی قرار گیری ماهواره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - ها در مدار زمین، به فضا پرتاب می‌شوند. او همچنین اضافه کرد که بسته به نتیجه این پرتاب، امسال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - اسپیس اکس 2 تا 6 پرتاب دیگر برای پروژه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران - استارلینک انجام خواهد داد.

بر اساس گفته‌های ماسک، تاریخ پرتاب این 60 ماهواره روز 25 اردیبهشت بوده و از ایستگاه کیپ کاناورال انجام خواهد شد.

- تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر ساری استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone