🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28477.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ال جی چیپ پردازش هوش مصنوعی توسعه می‌دهد

در سال های اخیر ال جی تلاش کرده با برند «THiinQ» انواع محصولات خود را به قابلیت های هوش مصنوعی مجهز کند. به تازگی کمپانی کره ای به تازگی خبر از طراحی سخت افزار ویژه ...

در سال های اخیر ال - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تلاش - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرده با برند «THiinQ» انواع محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خود را به قابلیت های هوش مصنوعی مجهز کند. به تازگی کمپانی کره ای به تازگی خبر از طراحی سخت افزار ویژه پردازش های هوش مصنوعی داده؛ سخت افزاری که قرار است جاروبرقی ها، ماشین های لباس شویی، یخچال ها و سیستم های تهویه مطبوع را هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تر کند.

پیش از ال جی، شرکت های متعددی از سخت افزارهای ویژه پردازش - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هوش مصنوعی رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرده بودند. گوگل چیپ ویژوال کور را در گوشی های پیکسل تعبیه کرده بود و اپل هم موتور عصبی ویژه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را برای چیپ A12 بایونیک آیفون ها در نظر گرفته بود. از سوی دیگر تسلا از پردازنده ای ویژه برای پردازش های مرتبط با رانندگی خودران پرده برداشت و گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شده بود که آمازون هم درحال کار روی چیپ خاص برای کمک به پردازش آفلاین مرتبط با دستیار الکسا است.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان

در حالی که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تمایل شرکت های مختلف به توسعه چنین چیپ های پردازش عصبی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - روز به روز بیشتر می شود اما مدیریت این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - وظایف - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پیچیده، به صورت آفلاین و بدون ارتباط با سرویس های ابری موضوع مهمی است که می تواند مزایای فراوانی به دنبال داشته باشد. موتور پردازش عصبی ال جی می تواند تصاویر و داده های صوتی را حتی بدون اتصال به فضای ابری پردازش کند.

دستگاهی که به این چیپ مجهز می شود قادر به تشخیص محیط و اعمال تنظیمات مورد نیاز خواهد بود. به عنوان مثال می تواند دستورات صوتی کاربر را درک - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کند و پردازش های مورد نیاز را به صورت آفلاین انجام دهد. ال جی همچنین از قابلیت های امنیتی تعبیه شده در چیپ گفته که از دسترسی از راه دور هکرها به دستگاه های مجهز به آن جلوگیری می کند.

ال جی اخیراً سرمایه گذاری های فراوانی در زمینه هوش مصنوعی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و در یکی از آخرین موارد آزمایشگاه تحقیقاتی جدیدی در تورنتو کانادا را افتتاح کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone