🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28467.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ پشتیبانی از ویندوز فون را متوقف می‌کند

واتس‌اپ در آپدیت جدیدی برای لیست دستگاه‌های تحت پشتیبانی این پیام‌رسان، اعلام کرد که تمام اسمارت‌فون‌های تحت ویندوز فون از اولین روز سال 2020 قادر به استفاده از پیام‌رسان محبوب این شرکت نخواهند بود. پیشتر ...

واتس‌اپ در آپدیت جدیدی برای لیست دستگاه‌های تحت پشتیبانی این پیام‌رسان، اعلام کرد که تمام اسمارت‌فون‌های تحت ویندوز فون از اولین روز سال 2020 قادر به استفاده از پیام‌رسان محبوب این شرکت نخواهند بود.

پیشتر این شرکت در سال 2016 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آمل استان مازندران - اعلام کرده بود که از اسمارت‌فون‌های قدیمی برندهای بلک‌بری، نوکیا و آیفون پشتیبانی نمی‌کند.

همچنین واتس‌اپ قرار است پیام‌رسان خود را برای ورژن‌های اندروید قدیمی‌تر از 2.3.7 و آیفون‌هایی که با ورژن قدیمی‌تر از iOS 7 کار می‌کنند از ماه دوم سال 2020 میلادی از دسترس خارج کند.

این شرکت دلیل این موضوع را چنین اعلام کرده است:

از آنجایی که ما به هفت سال آینده نگاه می‌کنیم، بنابراین می‌خواهیم تمام تلاشمان را روی پلتفرم‌های موبایلی قرار دهیم که بیشتر مردم از آن استفاده می‌کنند. با اینکه این دستگاه های قدیمی‌تر بخش بزرگی از تاریخچه ما را شکل داده‌اند، برای توسعه این اپ در آینده امکانات مناسبی در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

این تصمیم سختی برای ما بود اما برای اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آمل استان مازندران - بتوانیم واتس‌اپ را برای استفاده بهتر کاربران تقویت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آمل استان مازندران - کنیم نیاز بود چنین تصمیمی بگیریم. اگر شما هم کاربر یکی از دستگاه‌های قدیمی هستید پیشنهاد ما این است که دستگاه خود را به سیستم‌های عامل جدیدتر آپدیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آمل استان مازندران - کنید تا همچنان استفاده از واتس‌اپ برایتان امکان‌پذیر باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آمل استان مازندران

این خبر در حالی منتشر شده که کاربران واتس‌اپ مدت زیادیست در انتظار آپدیت پوسته تاریک این اپ هستند. گمانه‌زنی و اخبار زیادی مبنی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آمل استان مازندران - بر عرضه قریب‌الوقوع این آپدیت وجود دارد اما کمپانی همچنان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آمل استان مازندران - در مورد آن سکوت کرده است.

قابلیت پوسته تاریک در پیام رسان‌هایی مثل فیس‌بوک مسنجر هم دیده شده و گوگل هم آپدیتی برای اعمال آن روی اندروید معرفی کرده است.

با این شرایط به نظر می‌رسد انتخاب‌ها برای کاربران ویندوز فون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آمل استان مازندران - در سال 2019 محدودتر می‌شود چرا که مایکروسافت هم اخیرا اعلام کرد که قرار است پشتیبانی از اسمارت‌فون‌های مبتنی بر ویندوز را در پایان سال متوقف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone