🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28475.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

راکتور مبدل CO2 به اکسیژن و غذا در ایستگاه فضایی آزمایش می‌شود

تامین اکسیژن در پروازهای طولانی مدت فضایی چالشی عمده است و حالا ناسا با ارسال یک راکتور زیستی به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) ایده تبدیل کربن دی اکسید به اکسیژن را محک می زند. سفرهای ...

تامین اکسیژن در پروازهای طولانی مدت فضایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - چالشی عمده است و حالا ناسا با ارسال یک راکتور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - زیستی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) ایده تبدیل کربن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - دی اکسید به اکسیژن را محک می زند.

سفرهای فضایی کنونی بر اساس ظرفیت حمل راکت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - محدود می شوند اما در صورت موفقیت آمیز بودن این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - آزمایش می توان به ایجاد یک سیستم تامین اکسیژن پایدار برای پروازهای به مقصد ماه، مریخ و حتی فراتر از آن امیدوار بود.

راکتور زیستی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - گونه ای از راکتورهای شیمیایی است که در آن واکنش های زیستی شبیه سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - می شوند و در این نمونه هم کربن دی اکسید تولید شده از طریق فتوسنتز میکرو جلبک های «کلرلا ولگاریس» به اکسیژن و زیست توده خوراکی تبدیل می شود. این راکتور زیستی علاوه بر اکسیژن می تواند تا ۳۰ درصد از غذای مورد نیاز فضانوردان را با توده زیستی غنی از پروتئین تامین کند.تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران

ارسال این دستگاه از طریق کپسول دراگون اسپیس اکس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - دومین مرحله از پروژه پرواز فضایی پایدار است. پیشتر محققان سامانه پیشرفته ای به نام ACLS را به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده بودند که از دی اکسید کربن تولیدی درون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - ایستگاه فضایی برای تولید آب و متان استفاده می کند.

سطح مجاز کربن دی اکسید در فضاپیما یا ایستگاه بین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - المللی فضایی  ۰.۵ درصد است اما فضانوردان معتقدند که غلظت فعلی با اثرگذاری بر عروق باعث سرگیجه و مشکلات بینایی شده و باید سطح مجاز به ۰.۳ درصد یا حتی کمتر از آن کاهش پیدا کند. در صورتی که میزان دی اکسید کربن موجود در هوا از حد خاصی فراتر رود، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - فرد بر اثر هیپرکاپنی یا افزایش کربن اکسید در خون دچار مشکلاتی نظیر اختلال در تنفس، سرگیجه و عدم تمرکز می شود.

این دو دستگاه در کنار هم سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - هیبریدی به نام PBR@ACLS را تشکیل می دهند که سطح کربن دی اکسید را تا حد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نکا استان مازندران - قابل توجهی تقلیل می دهد.

 

تماشا کنید: نمای متفاوت زمین از دید ایستگاه فضایی بین المللی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone