🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28457.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شکایت فیس‌بوک از شرکت کره‌ای به خاطر نقض حریم شخصی کاربران

فیس بوک اعلام کرد که از شرکت کره‌ای Rankwave به خاطر سواستفاده از داده‌های کاربران این شبکه برای مقاصد بازاریابی، شکایت قضایی تنظیم کرده است. جسیکا رومرو رئیس بخش دعوی قضایی و اجرای قوانین فیس‌بوک در ...

فیس بوک اعلام کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - که از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - شرکت کره‌ای Rankwave به خاطر سواستفاده از داده‌های کاربران این شبکه برای مقاصد بازاریابی، شکایت قضایی تنظیم کرده است.

جسیکا رومرو رئیس بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - دعوی قضایی و اجرای قوانین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - فیس‌بوک در این باره گفته:

ما فعالیت‌های شرکت Rankwave  که مرتبط با سرویس‌های بازاریابی و تبلیغاتی می‌شد تحت نظر داشتیم. این شرکت با تلاش های ما در زمینه تائید فعالیت‌هایش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - و تطابق آن‌ها با سیاست‌های فیس‌بوک همکاری مطلوبی نداشت. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - درحالی که رعایت این خط مشی برای تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - توسعه دهندگانی که از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - پلتفرم ما استفاده می کنند ضروری است.

در فایلی که فیس‌بوک برای شکایت از این شرکت کره‌ای تنظیم کرده چنین آمده است که Rankwave برخلاف قراردادش با این وبسایت عمل کرده و قانون ممنوعیت فعالیت‌های کلاهبردارانه، غیرقانونی و نامنصفانه را زیر پا گذاشته است. از سال 2010 این شرکت حداقل 30 برنامه در پلتفرم فیس‌بوک راه اندازی کرده و داده‌های مرتبط با این برنامه‌ها را برای ساخت و توسعه ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی مورد استفاده قرار داده است. در واقع چنین فعالیت‌هایی بر خلاف قوانین وبسایت فیس‌بوک است.

شرکت کره‌ای در هنگام تشکیل پرونده برای این شکایت قضایی ، زیرپا گذاشتن قوانین فیس‌بوک را رد کرد اما این شبکه اجتماعی مدارکی که Rankwave  برای اثبات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - دفاعیاتش ارائه داده کافی نمی‌داند. یکی از سخنگویان فیس‌بوک در این رابطه گفته است:

تا الان Rankwave در بررسی‌های ما همکاری نشان نداده‌ است. ما در تلاشیم تا اطلاعات بیشتری از آن‌ها گرفته و مشخص کنیم که چه سواستفاده‌ای از داده‌های پیج‌های کاربران و سازمان‌ها در فیس‌بوک شده است.

این شکایت درواقع نشان‌دهنده تلاش‌های فیس‌بوک برای اثبات ادعاهایش در رابطه با حفظ حریم شخصی کاربران است. چرا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - که در ماه‌های گذشته این شبکه با مشکلات امنیتی زیادی مواجه شد که باعث فاش شدن اطلاعات حساب کاربران و داده‌های شخصی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - آن‌ها شده بود.

فیس‌بوک اعتقاد دارد که فعالیت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - شرکت Rankwave باعث زیرسوال رفتن اعتبار این شبکه اجتماعی شده و اطمینان کاربران به آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشهد استان خراسان - را خدشه دار کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone