🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28463.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

متهم شدن روس‌ها به سوءاستفاده از شبکه‌های اجتماعی برای مداخله در انتخابات پارلمان اروپا

در فاصله چند هفته مانده به برگزاری انتخابات پارلمان اروپا گروه‌های منتسب به روسیه انتشار اخبار جعلی و مغرضانه را در سایت‌ها و شبکه های اجتماعی کلید زده اند. بازرسان اتحادیه اروپا در گفتگو با ...

در فاصله چند هفته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - مانده به برگزاری انتخابات پارلمان اروپا گروه‌های منتسب به روسیه انتشار اخبار جعلی و مغرضانه را در سایت‌ها و شبکه های اجتماعی کلید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - زده اند.

بازرسان اتحادیه اروپا در گفتگو با نیویورک تایمز مدعی شده اند که کمپین جدید روس ها شباهت زیادی به عملکرد آنها در سناریوهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - قبلی و به ویژه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا دارد. برای مثال چندین وبگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - سیاسی در ایتالیا از امضای الکترونیکی مشابه با سایت های طرفدار کرملین استفاده می کنند و گروه هایی در آلمان نیز داده های خود را روی سرورهای مورد استفاده هکرهای روسی ذخیره کرده اند که به هدف گرفتن کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا متهم هستند.

هرچند اتحادیه اروپا مستقیما کرملین را در این زمینه متهم نکرده اما دستگاه سیاست خارجی روسیه از مدت ها قبل به انتشار عامدانه اطلاعات نادرست متهم شده و شبکه های اجتماعی نیز با توجه به کاربران بی شمار امکان پیاده سازی این سیاست در مقیاس گسترده را فراهم می کند. برای مثال فیسبوک در سال ۲۰۱۷ از یافتن شواهدی در مورد مداخله گروه های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - منتسب به این کشور در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا خبر داد. تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان

به باور بازرسان اتحادیه اروپا مجموعه ای از حساب های کاربری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - در توییتر و فیسبوک مشغول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - انتشار محتوای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - کذب و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - تفرقه افکن در مورد این اتحادیه، ناتو، مهاجران و غیره هستند. قبلا در یک گزارش دیگر به استفاده این گروه ها از همه پلتفرم های اجتماعی برجسته از جمله توییتر، یوتیوب و غیره اشاره شده بود.

با توجه به تاثیر چشمگیر این گروه ها در تغییر دیدگاه کاربران فیسبوک مرکز عملیاتی را برای مبارزه با انتشار اخبار جعلی و جلوگیری از اثرگذاری منفی این گروه ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - بر انتخابات پارلمان اروپا ایجاد کرده که تا کنون به حذف ۱۱۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - حساب کاربری و صفحه جعلی روسی منجر شده است. کمیسیون اتحادیه اروپا برای جلوگیری از انتشار سازمان یافته اخبار دروغین، شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار را به ارائه گزارش درباره عملکرد خود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آستارا استان گیلان - موظف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone