🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28452.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

این ربات نرم مانند زالو از دیوار بالا می‌رود [تماشا کنید]

یک ربات نرم که با استفاه از شلنگ دوش حمام و دو فنجان مکنده ساخته شده می‌تواند مثل یک زالو با چسبیدن به سطوح خود را جابجا کند. این ربات که «LEeCH» نام گرفته (Longitudinally ...

یک ربات نرم که با استفاه از شلنگ دوش حمام و دو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان - فنجان مکنده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان - ساخته شده می‌تواند مثل یک زالو با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان - چسبیدن به سطوح خود را جابجا کند.

این ربات که «LEeCH» نام گرفته (Longitudinally Extensible Continuum-robot inspired by Hirudinea) توسط محققانی از دانشکده مکانیک دانشگاه تویوهاشی ژاپن و دانشگاه کمبریج ساخته شده و نمونه‌ای از صنعت رو به رشد ربات‌ نرم منعطف و وفق پذیر است.

LEeCH نه تنها می‌تواند از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان - دیوار بالا برود بلکه قادر است به سطوح افقی نیز تغییر موقعیت دهد. چنین قابلیتی LEeCH را به عنوان اولین ربات نرم با قابلیت حرکت آزادانه روی سطح دیوار تبدیل می‌کند.

چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان - رباتی می‌تواند برای انجام وظایفی مثل معاینه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان - ساختمان و تعمیر و نگهداری آن و همچنین انجام عملیات جستجو و نجات پس از حوادث مورد استفاده قرار بگیرد.

برای طراحی این ربات نرم دانشمندان توجه خود را معطوف به طبیعت کرده و به حرکت نرم‌تنانی مثل کرم، اختاپوس و آمیب‌ها نگاه کردند. به گفته سازندگان این ربات، حرکت چنین جاندارانی امن و وفق‌پذیر است و برای استفاده در محیط‌های مرکب مناسب است. آن‌ها عقیده دارند که این موجودات از تمام پتانسیلی که ساختار نرم بدنشان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد بهره‌برداری می‌کنند و این موضوع توانسته برای پیاده سازی چنین طرحی راه‌گشای آن‌ها باشد.

از طرفی پیاده‌سازی عملی لوله هایی که ساختار LEeCH را تشکیل می‌دهند از حمام کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان - الهام گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان - شده است. یکی از محققان می‌گوید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان - که در هنگام حمام کردن این ایده به ذهنش خطور کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سنقر استان کردستان - که با به دست گرفتن کنترل شلنگ دوش، قادر به ساخت رباتی خواهد بود که مثل یک موجود زنده حرکت کرده و جابجایی پویا داشته باشد.

چالش بعدی تیم سازنده ربات این خواهد بود که برای حرکت آن در سه بعد مکانیزمی بیابند، چرا که LEeCH  فعلا فقط قادر به حرکت در دو بعد است. همچنین باید به دنبال راه حلی برای کنترل پایداری ربات در زمان کشش بیشینه آن باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone